![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eigenaardig hoe jij de bewijslast omkeert. Men dwingt mensen tot "medische" handelingen waarvan de medische wereld niet het minste bewijs heeft dat het iets doet. Aan de andere kant wil men heel hoge bewijslast voor middelen die wel eens duizenden ziekenhuis opnames en doden hadden kunnen vermijden. En nog aan de andere kant gaat men grote massa's volk inspuiten met vaccins waarvan men totaal niet weet hoe die werken binnen 6 maanden. Ongeveer gans het gemaatregel is kwakzalver-dwingelandij, in de zin dat de medische wereld helemaal niet kan zeggen in welke mate hun "remedies" werken, en wat de voor en nadelen ervan zijn. Medische handelingen doorvoeren zonder te weten wat daar de effecten van zijn, maar beweren van wel, is de DEFINITIE van kwakzalverij. En nu zeg jij: bewijs maar eens dat die kwakzalvers verkeerd zijn. Nee, zo werkt het normaal niet. De medicus moet bewijzen dat hij geen kwakzalver is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er werd gekeken naar de efficiëntie van het masker en van de pasvorm met het gezicht. Voor chirurgische maskers is de pasvorm de belangrijkste factor. Beste resultaat was een vermindering van 10x bij de chirurgische maskers tot het slechte resultaat en dat was ongeveer 0x. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iets wat mij opvalt in het straatbeeld als het om het mondmasker gaat.
De meest kwetsbaren die ondertussen hun spuitje(s) hebben gehad dragen hun mondmasker niet meer op straat. Jongere gasten die nog zitten te wachten op hun eerste spuit doen dat wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het Brussels gewest wordt de verplichting om een mondmasker te dragen in de publieke ruimte zelfs afgeschaft, vanaf 9/6.
VRT NWS En dat ondanks de vaccinatieachterstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De laatste weken doen deze Turken, afgezien van het hoofddeksel, weer normaal: ze zijn gevaccineerd, neem ik aan, en denken dat ze geen virussen meer buiten hoeven te houden. Want om anderen te beschermen zullen ze zich niet gemondkapt hebben; ik ken ze een beetje... Ik zie echter ook fietsers en joggers van alle nationaliteiten met en lap voor hun mond. Die mensen zijn gewoon oliedom.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit egoïsme of gebrek aan respect voor de anderen ? Laatst gewijzigd door Rudy : 8 juni 2021 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon een kwestie van gezond verstand. Wie loopt er nu buiten rond met een mondmasker voor zijn gezicht. Als ik het koud heb gebruik ik wel een sjaal of zo, maar een mondmasker helpt niet tegen de kou hé. En nu het zomer is, tja, dan is het al helemaal belachelijk, dan wil je net zoveel mogelijk lucht binnenhappen in plaats van uw eigen CO2
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 juni 2021 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet - als je bang bent, niet vlakbij gaan staan , he , en een kwartier lang keuvelen. Djeezes.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want sanitair was dat in elk geval totaal idioot. Het is wanneer men begint te snappen dat men totaal idiote dingen aan het doen is, en de kracht heeft om daarmee op te houden, dat men minder zot aan het worden is. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2021 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daar draag ik dat ding om boetes en gezeik te vermijden, maar niet uit lijfsbehoud. (dan zou ik ook een helm , een hazmat suit aanhebben kogelvrije vest en in zo een ballon rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strikt enige reden om zo een dinges op uw gezicht te zetten buiten, is om de matrakken van de fascisten te vermijden. In winkels en op het openbaar vervoer en zo, zou het wel kunnen dat het iets doet. Het is spijtig dat we het nog altijd niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Loop al wat van die mensen tegen het lijf, met hun mondmasker op. Dan gaan ze een halve meter opzij, hopelijk enkel omdat ik geen mondmasker draag. ![]() Soit. Ik ben er nogal gerust in. Dit is van voorbijgaande aard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |