Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2021, 14:55   #61
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, sissies met een grote muil. Ze moeten zonodig “entertained” worden want anders voelen ze zich niet goed...
Inderdaad, dikke egoïsten ook want is voor iedereen ondertussen wel duidelijk welke drama's er zich afspelen op de covid afdelingen in de ziekenhuizen.

Maar neen, hun persoonlijk vertier is blijkbaar belangrijker dan het leven van de medemens....

Gelukkig is het een kleine minderheid die zo denken en in de toekomst zullen ze alsmaar minder een rol spelen, de maatschappij is aan het veranderen, ten goede.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 14:59   #62
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
70 procent?
Ja, dan zullen ze sociaal-aksident-gewijs nogal vlug vinden dat je een psychisch probleem hebt.
Vb. vind je dat je je genoeg kan ontplooien? Neen. Hupsakee, alweer ene met psychische problemen.

Let op, ik wil het probleem niet onderschatten.
Moeilijk te vergelijken met een oorlog, maar het is wel de kwalijkste periode uit mijn reusachtig leven.
Weet je, dat zijn voor een heel groot gedeelte kleine, ordinaire oprispingetjes waar onze msm onmiddellijk op springen en het opblazen tot een “zwaar maatschappelijk probleem”. Ochgottekes toch!
Oud 3 januari 2021, 15:10   #63
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Of een kieken van bij de Fred.
?

Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:13   #64
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
awel, ik ben blij dat ik nu geen 15-20 ben. een leeftijd waarop sociale contacten met leeftijdgenoten bepalend is voor de zelfontwikkeling. de eerste fuiven, de eerste lieven, de laatste 100 dagen, de Romereis, voor het eerst 100% alleen het leven ontdekken als eerstekanner, nieuwe vrienden voor het leven maken

al die dingen en herinerringen komen nooit meer trug. en het getuigt van een grote schijnheiligheid van degenen die dat wel hebben kunnen meemaken om dat zo maar weg te wuiven en de jeugd af te doen als snowflakes en sissies

bende egoïsten
Ik ben ook blij dat ik mijn jeugd in vroegere tijden heb beleefd. Doch niet enkel door corona.
Oud 3 januari 2021, 15:13   #65
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die sissietjes gedragen zich als kleutertjes die staan te dreinen “maaa, ikke ferfeeel mij... kom maaa ikke wil hier weg... whèèèè...”
proficiat boomer. met dergelijk vertoon van minachtend kortzichtig egoisme zou ik eigenlijk niet meer weten waarom ik mij in godsnaam zou moeten houden aan maatregelen die er enkel op gericht zijn om u en uw soortgenoten “te beschermen” tegen een aandoening die voor 99% van de bevolking weinig schadelijk is.
die generationele solidariteit, begrip en medeleven werkt precies maar in 1 richting, en als ge dan nog maar durft te suggeren wat de gevolgen zijn van die opgedrongen solidariteit op een deel van de bevolking wordt ge nog denigrerend uitgelachen ook.
Oud 3 januari 2021, 15:13   #66
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het zijn niet de bejaarden die de beslissingen nemen, dus wat bazel je ?
Kijk naar de reacties van onze bejaarden hier, dan kan je toch niets anders concluderen?
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:14   #67
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik ben ook blij dat ik mijn jeugd in vroegere tijden heb beleefd. Doch niet enkel door corona.
de eeuwigheid van sociale mediabewijzen van jeugdige uitspattingen... kweetet

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 3 januari 2021 om 15:14.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:16   #68
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Juist, daar mochten we ook niet op café, uitgaan, sporten, werken, vrienden maken of relaties hebben.
En... heb je er trauma’s aan overgehouden? Lijd je er nog steeds onder?
Wat stoepkrijt, theelichtjes en kumbaya-zingen kan misschien helpen.
Oud 3 januari 2021, 15:19   #69
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
de eeuwigheid van sociale mediabewijzen van jeugdige uitspattingen... kweetet
Ik denk dat u niet weet waar ik het over heb. Ik ben blij dat ik ben opgegroeid in een wereld zonder internet, smartphones en video games. Dat je nog gerust kon buiten spelen zonder angstfobieen over pedofielen, druk verkeer en almaar meer beton. Ten zwarte piet nog heel gewoon was. Toen je nog naar TV kon kijken zonder al te veel opdringerige en enerverende reclame. Toen het hele gezin nog samen aan tafel kon zitten om monopoly te spelen of mens erger je niet. Toen familie en vrienden elkaar nog gingen bezoeken.

Maar ik verwacht niet dat u dit zal begrijpen. Daar ben je nu veel te pissig en zelfingenomen voor.
Oud 3 januari 2021, 15:21   #70
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Kijk naar de reacties van onze bejaarden hier, dan kan je toch niets anders concluderen?
Zozo... is de huidige fed.reg. er soms een van “ouwe peekes en meekes” ??? Stuur dan eens een sms’je in die bewoordingen naar de huidige minister van Binnenlandse Zaken. Ze zal “hiel content” zijn...
Oud 3 januari 2021, 15:22   #71
Gast_Peken
Burger

Standaard

Stoere praat eigenlijk voor een paar oude mannen wiens waanzinnigste prestatie in hun leven een jaar den boefer gaan uithangen is in Duitsland...
Gast_Peken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:26   #72
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Maar 70% psychische klachten????? Als je maar even naar de psychedelische muziek van bv. Netsky of van een Rave Party luistert waar zij naar luisteren, en eens een videogame ziet spelen waar zij naar kijken dan verbaasd het me dat het er niet meer zijn. Daarenboven zit er nog een flink deel aan de wiet en van sterke drank zijn ze ook niet vies. Ik vermoed dat de overige 30% kinderen zijn die zich geen dure videogames of inkomkaarten kunnen veroorloven en misschien nog enkelen met gezond verstand.....
Voor de rest zijn ze allemaal veel te plat grootgebracht Mietjes.......

Laatst gewijzigd door TREBRON : 3 januari 2021 om 15:36.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:30   #73
Gast_Peken
Burger

Standaard

Citaat:
Zozo... is de huidige fed.reg. er soms een van “ouwe peekes en meekes” ??? Stuur dan eens een sms’je in die bewoordingen naar de huidige minister van Binnenlandse Zaken. Ze zal “hiel content” zijn...
Het gaat hier over corona en het is toch nog altijd een pensioengerechtigde dat het voor het zeggen heeft op Volksgezondheid of niet?
Gast_Peken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:32   #74
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dat zo. Bijna alle landen zijn gerontocratien.

De jongste 25% van de bevolking is totaal niet vertegenwoordigd, en de oudste 25% van de bevolking heeft 50% van de macht in handen.

En dan krijg je situaties zoals nu, waarin de bejaarden beslissen dat de jeugd mag worden weggegooid.

Eigenlijk zou men eenmaal boven de 65 niet meer mogen stemmen, net zoals men dat onder de 18 ook niet mag.
Oud 3 januari 2021, 15:33   #75
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je, dat zijn voor een heel groot gedeelte kleine, ordinaire oprispingetjes waar onze msm onmiddellijk op springen en het opblazen tot een “zwaar maatschappelijk probleem”. Ochgottekes toch!
Dat virusken

Wat ge daar schrijft is exact wat er over dat virusken gezegd werd.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2021 om 15:34.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:34   #76
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dat zo. Bijna alle landen zijn gerontocratien.

De jongste 25% van de bevolking is totaal niet vertegenwoordigd, en de oudste 25% van de bevolking heeft 50% van de macht in handen.

En dan krijg je situaties zoals nu, waarin de bejaarden beslissen dat de jeugd mag worden weggegooid.

Eigenlijk zou men eenmaal boven de 65 niet meer mogen stemmen, net zoals men dat onder de 18 ook niet mag.
Gelukkig heeft men in Belgie nog Mateke Rousseau.
Oud 3 januari 2021, 15:41   #77
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Inderdaad, dikke egoïsten ook want is voor iedereen ondertussen wel duidelijk welke drama's er zich afspelen op de covid afdelingen in de ziekenhuizen.
Sissies allemaal. Kunnen die niet gewoon dood gaan zoals het hoort ? Moeten ze daar eerst de drama queen voor gaan uithangen in het ziekenhuis ? Beseffen ze niet dat corona gewoon betekent dat hun uur gekomen is ? Dat het tijd werd dat ze dood gingen ?

Stoere mensen gaan braaf dood in hun zetel en vallen ziekenhuizen niet lastig als ze corona hebben he, wat is dat nu voor mietjes praat.

Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2021 om 15:42.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:44   #78
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alsof die paar mensen die hier actief zijn representatief zijn voor Alle bejaarden en of jongeren.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:48   #79
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Sissies allemaal. Kunnen die niet gewoon dood gaan zoals het hoort ? Moeten ze daar eerst de drama queen voor gaan uithangen in het ziekenhuis ? Beseffen ze niet dat corona gewoon betekent dat hun uur gekomen is ? Dat het tijd werd dat ze dood gingen ?

Stoere mensen gaan braaf dood in hun zetel en vallen ziekenhuizen niet lastig als ze corona hebben he, wat is dat nu voor mietjes praat.
Inderdaad ....maar niet iedereen is een held zoals Benny

Naam: 1200px-Benny_Hill.jpg
Bekeken: 423
Grootte: 106,5 KB

Hij overleed rond 18 april 1992 terwijl hij televisie keek in zijn flat in Teddington (Londen), waar zijn lichaam op de avond van 20 april werd aangetroffen.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2021, 15:54   #80
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Gelukkig heeft men in Belgie nog Mateke Rousseau.
Zelfs die heeft in de praktijk niet veel te zeggen. Ook spa wordt achter de schermen bestuurd door oude krokodillen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be