![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 7 januari 2021 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd hoe deze 147 Republicans Who Voted to Overturn Election Results zouden stemmen bij een afzettingsprocedure.
De kanker in de GOP gaat veel verder dan de figuur Trump.
![]() |
#63 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
indien 7 ministers + Pence van de 15 van het kabinet Trump -of de meerderheid- Trump wil afzetten, dan zal het wel lukken (25e Amendement), al kan het maar tijdelijk zijn, speelt geen rol Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 7 januari 2021 om 23:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Een klein overwinninkje nadat de impeachment feestelijk verknald was.
Ach ons Nancy moet eens dringend goed van bil gaan. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 7 januari 2021 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die procedure is te traag om hem nog af te zetten....hij is dan al president af. Voor afzetten zijn 66 zetels in de senaat nodig. En dat is zonder voorwerp als hij geen president meer is. Maar om gediskwalificeerd te worden van ooit nog public office te hebben zijn slechts 50 stemmen plus VP nodig..... Daar gaan ze voor. Trump 2024 onmogelijk maken. Het Trumpisme elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Trump overleeft en ooit nog een rol wil spelen zal hij een eigen partij moeten oprichten.
Laatst gewijzigd door Micele : 8 januari 2021 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Geloof' is a bitch voor simpelen (& collega's relikwieten).
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het knotsgekke populisme in de VS aan de rechterkant elimineer je uiteraard niet. De personencultus rond Trump, die zal afzwakken en verdwijnen zodra de man in de anonimiteit verdwijnt na zijn presidentschap en voltijds bezig is met zijn rechtszaken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sarah Palin is ondertussen te verlept zeker ?
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Politiek (als surrogaatgeloof) ook !
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Totally FUBAR Trump buitengooien en tabula rasa is de enige optie voor de republikeinen. El laat den Troemp in 2024 dan maar alleen zijn plan trekken als hij nog POTUS wwil worden.
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 januari 2021 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biden weet heel goed dat hij zijn verkiezing te danken heeft aan de mobilisatie van de arme zwarte bevolking. Dat zie je aan de samenstelling van zijn kabinet. Ze hebben daar jarenlang met Trump en Mitch te maken gehad en zullen wel aan 1 zeel trekken. En nu de senaat binnen is kan je een stortvloed van nieuwe wetsvoorstellen verwachten,
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit zijn podcasts blijkt dat er duidelijk een tweedeling is tussen gekochte media. Deze laatste groep zal nimmer het lot van Julian Assange of Edward Snowden ter sprake brengen. Doen ze het toch dan worden deze 2 heren als verraders neergezet. Ik zie de afgelopen 2 jaar een duidelijke scheiding tussen de 'eerlijke' progressives' en zgn journalisten van free press, die zwaar gesubsidieerd worden door Woke instanties. De zwarte bevolking doen wat ze behoren te doen en dat is als een blok stemmen op 1 partij. Dat is dus het domste wat je kan doen. Op deze wijze wordt je voorzeker achtergehouden. Immers als de verkiezingen voorbij zijn kunnen zij als groep wegkwijnen. Dit omdat deze groep de volgende verkiezingen weer op dezelfde partij zullen stemmen. De zwarte bevolking moet beseffen dat politici hun stem moeten verdienen. Pas dan zal deze groep echt geholpen worden. PS: Trump heeft veel voor de zwaren betekent. Ook hebben meer zwarten op Trump gestemd dan enig ander Republikaans kandidaat. Al zal MSM dat nooit naar voren brengen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 januari 2021 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ochtendkoffie geroken? 't Werd tijd.
Politiek & religie = identiek.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dweept iedereen zo met Biden?
Zal die het allemaal in goede banen weten te leiden of zal het nog een zwaardere lijdensweg worden? Zal hij zijn rol als 'puppet on a string' waar weten te maken of zal hij beroep moeten doen op al zijn helpertjes (ook vorige presidenten) die nu al in ellenlange rijen staan aan te schuiven om hem te helpen. Begrijpt u mij niet verkeerd, Trump heeft fouten gemaakt maar toch ben ik van mening dat men in de VS nog gaat janken dat men hem de laan uitstuurde. p.s. Of hij zich in 2024 nog kandidaat zal stellen dat lijkt mij wreed twijfelachtig. Eerst dacht men (ook ik) dat hij het aan Ivanka zou overlaten maar die kans lijkt mij ook enorm klein geworden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2021 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Als BLM binnen het capitool was geweest dan hadden ze alles in de fik gestoken. Trumpers waren letterlijk en figuurlijk in dat opzichte een carnavalsoptocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn tante kloten had dan was ze mijn nonkel.