![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/profes...aald~ad8f4bf0/
Een dergelijke hotelquarantaine zou volgens Devroey ook in ons land zijn nut hebben. Niet alleen omdat het erg ontradend werkt, maar ook omdat het zeer efficiënt is. De professor gaat zelfs nog een stapje verder en ziet in een dergelijke aanpak ook een oplossing voor “mensen die in ons land besmet geraken met de Britse variant of een andere”. Idealiter worden die mensen tijdelijk bij hun gezin weggehaald en in hun eentje in een hotelkamer ondergebracht, klinkt het. Het grootste aantal besmettingen vindt immers plaats binnen het eigen gezin, merkt hij op. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, ik ben een besmette skier die terug in 't land is. In welke mate ben ik verschillend van een persoon die besmet werd door zijn buurman ? Dat het aantal overdrachtsmomenten groot was op vakantie kan misschien waar zijn, maar nu ben ik een besmette EX-reiziger. Waarom is mijn besmet-zijn erger dan het besmet-zijn van mijn andere ik, die niet ging skieen maar even besmet is door een praatje met de buurman ? Laatst gewijzigd door patrickve : 19 januari 2021 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere doden tellen even niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Criminele wereldvreemdheid in hoofde van die professor.
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar eerst ging je in quarantaine, en liet je uw op dag 5 testen na thuiskomst en kon je op de 7de dag gaan werken. Waarom moest dit nu persé verlengd worden. Is het virus opeens trager geworden of is dit gewoon om de mensen te pesten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 januari 2021 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons aller geliefde "experts" mr Van Ranst heeft het al duidelijk gesteld.Die "Britse variant" zit al overal verspreid ...
Bijgevolg zijn verdere verstrengingen gewoonweg vijgen na Pasen,het spel zit al op de wagen.... Straks mogen we misschien een "Guatemalteekse variant" tegemoet zien......gaat er daarvoor dan extra paniek voor georganiseerd worden? Laatst gewijzigd door kelt : 19 januari 2021 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zal ik het je vertellen, enkel in Zwitserland zijn er ski stations open. Winkels zijn er toe, cafe's en restaurants enkel afhaal. Dus betalen en uit de buurt gaan staan he. Apres ski niet dit jaar, in een berghut binnen zitten, vergeet het, enkel op een terras mag je iets drinken, met maximum 4 personen aan een tafel. Mondmaskers verplicht in alle transport (bus, zetellift, zelfs sleeplift), ook als je als enige persoon in de lift zit. Nu mag je me eens vertellen waarom dat gevaarlijker zou zijn dan over de Meir te lopen en het openbaar vervoer te gebruiken in België. Het is niet omdat MVR een deel van de bevolking als vijand wil benoemen dat het ook klopt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je de Covid doden eraf trekt (volgens sciensano) dan schieten er niet veel doden meer over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ontradend effect kunnen we misschien af en toe eens iemand die van een skireis met corona thuiskomt naakt aan een schandpaal hangen en met een zweep laten bewerken door professor Devroey.
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Zou het niet beter zijn hem met een groot houten kruis door het dorp laten wandelen met een kroon gemaakt van doorntakken op zijn hoofd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hetzelfde zagen we aan het begin van het covid-circus... in maart vorig jaar was het virus plots hier vanuit China: grote paniek.. nadien bleek het in december, mogelijks eerder al, in Europa aanwezig te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was in februari ook niet zo, maar men heeft U dat wijsgemaakt. De epidemie was gewoon overal aan het toenemen, ook bij ons, maar men heeft het op die skieers gestoken. Dat was numeriek niet mogelijk, om op enkele weken van een paar duizend besmette skiers naar een miljoen besmetten te gaan. Maar men heeft die zever in iedereen zijn kop gestoken, en wil het nu nog eens over doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar juist wij waren moe van het werken, niet van het zagen en neuten en zieleknijpers kenden we niet.
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |