![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U bent alleszins niet de enige die voorstander van "Groot-Nederland" ofte "Dietsland" is. ![]() Met Dietse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel Chinezen zouden er in Limburg wonen, en hoeveel Turken en Marokkanen? Ik heb zo een idee van de verhouding. Gij ook? Ik ken niet veel Chinezen die in de mijn gewerkt hebben.
Laatst gewijzigd door pajoske : 25 januari 2021 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad allochtonen die hogere diploma's hebben dan de modale Belg / Vlaming. Maar goed dat er ook nog mensen zijn die met de handen willen / kunnen werken. Ik had bijvoorbeeld ook geen hoger diploma, toch kon ik rustig mee redeneren met ingenieurs en ... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je antwoordde specifiek op een post over Chinezen, Marokkanen en Turken om te zeggen dat die laatste 2 heel goed Nederlans srpeken. (Impliciet dus , in tegenstelling tot Chinezen) En ten tweede, ik ken genoeg Chinezen die in de mijnen gewerkt hebben, en mijn zonen ook. Evenveel bewijs en bronvermelding dus als dat jij ons gewoonlijk presenteert. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet iedereen heeft die kansen gehad of had er de middelen voor. Ik wel, en ben mijn ouders daar heel dankbaar voor.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch discrimineert hij enorm daarop en voelt hij zich om zijn bleek kleurke superieur. Wel, ik vind mensen met de juiste titels ook superieur tov hem. Zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. O.a. toerisme.
Als je er zeker van wenst te zijn dat mensen je begrijpen dan doe je dat het best in hun eigen taal. Als je bvb in Japan toekomt ga je daar op de luchthaven ook veel in het engels vinden. Een taal die toch internationaal mag genoemd worden. Wie kent er allemaal Japans ? Van de andere kant, en dat had ik ook al gepost, als je ergens in een land geboren wordt dat is het ook normaal dat je je daar aan aanpast. Niet alleen in het spreken van die taal maar ook in het schrijven ervan.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 januari 2021 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een diploma of geen diploma voor mij zijn alle mensen gelijk. Ik ga me zeker niet superieur voelen omdat ik ook hogere studies gedaan heb en bovendien nadien nog verder gestudeerd heb. Eigenlijk ben ik nooit echt gestopt met bij te studeren. Ben ik daarvoor meer waard dan een ander die met minder hoge studies zijn werk ook naar behoren doet ?
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |