![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wil Jan Jambon (NVA) dit rapport geheim houden?
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie geroutineerd veel km aflegt en beweert nooit een boete opgelopen te hebben, is een dikke leugenaar of iemand met een gelukspiet van een minimum een meter tachtig in zijn broek. Wat wel met zekerheid kan gezegd worden is, dat men nog niet zo heel lang geleden, vlot moest kunnen deelnemen aan het verkeer om een rijbewijs te bekomen. Wie vandaag vlot deelneemt aan het verkeer loopt aanzienlijk risico dat ze hem zijn rijbewijs afnemen. Kwestie van de wereld op zijn kop. Ik rij meer dan 50 jaar en heb een groot deel van die jaren tussen de 50.000 en 80.000 km/jaar afgelegd waarbij het grootste deel van die km's aan snelheden waren waarvan je nu nog alleen maar mag dromen. ( en dat zonder brokken te maken.) Ik rij nu, tenminste als we niet door corona-maatregels aan ons huis gekluisterd zitten, nog altijd een vrij groot gedeelte van mijn afgelegde km, in de stad Rome, een miljoenen stad die er voor gekend staat dat het verkeer daar kriskras door elkaar rijd en waar menig buitenlands chauffeur zijn bilspleten heeft voelen open en dicht gaan van de schrik. https://nl.dreamstime.com/stock-foot...-video50851713 Wel laat me dit zeggen, " desalniettemin rij ik duizend keer liever door Rome dan hier in dit apenland hier met al zijn prutsemannen achter het stuur die een straat in draaien aan een snelheid waarbij een bedreven chauffeur parkeert". Het is pertinent zielig als ge tegenwoordig de baan op gaat. De bende kinkels die ge tegen komt, die na de afschaffing van 90 op tweederangswegen, waar nu nog 70 mag, nog amper uit grote schrik om niet geflitst te worden, heel de baan af klungelen tegen soms zelfs niet eens volle 50 km /u, zijn niet te tellen. Zij die als ze op een baan, waar ge volstrekt veilig 90 zou moeten kunnen rijden zonder brokken te maken, niet eens kunt of durft 70 te rijden, raad ik aan een kruiwagen te kopen, daar kun je ook boodschappen mee gaan doen. Als ze dan toch zo de veiligheid hoog in het vaandel willen dragen, dat ze dan eens beginnen met de lat op gebied van rijvaardigheid een stuk hoger te leggen om een rijbewijs te bekomen ,... maar ja,... dat brengt geen geld op hé, boetes wel. Laatst gewijzigd door Garry : 1 februari 2021 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of ze uw aanduiding "dwxxxxxot" daar in de praktijd omzetten, laat ik aan uw eigen beoordeling over. Wat ik wel niet snap is dat die mensen die beweren in Wallonië te wonen zo hard ijveren voor partijen die het "luilekkerland" van hun keuze willen te niet doen. Trouwens ik ben niet pro transfers om de transfers. De bijzondere financieringswet gaat dit, met respect voor Wallonië de volgende jaren recht trekken. En trouwens moest de VRT gelijk hebben gehad toen ze berichte... https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09...ancieringswet/ dan is het niet Willem die pro transfers is. Maar wel iemand anders in Vlaanderen. Citaat:
![]() |