![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou Wanderer trouwens meer profiteur zijn dan jij? Toch niet omdat zijn frans nog altijd stukken beter is dan jouw Nederlands?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dorian : 13 december 2004 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Il est vrais qu'�* Liège, nous ne somme pas loin des flamands.
Et il est aussi vrais que pour travailler et faire affaire, c'est mieux avec eux ! Le wallon est fainéant, teigneux, grossier, jaloux, se prend pour le jugement dernier...... Un exemple ? ici sur le forum -> Laatst gewijzigd door Wanderer : 18 december 2004 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel is dus een gewerenfabriek. De Vlaming een ( onschuldig ? ) konijn die de boel kan doen ontploffen.... Bovendien aai ik graag een konijn ( het mag ook geen Vlaamse reus zijn ).... maar niet een nazi. Maar ik begrijp het wel hoor, de gemiddelde Vlaming is al dat oproerkraaien trouwens ook meer dan beu. Het levert pittige radio- en televisiemomenten op dat wel..... Ik denk dat al die flaminganten een beetje hun climax nu wel gekend hebben.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
�* la Grace de Dieu ! ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
... que le "meilleur" gagne �* la Grace du Dieu! ...dat de beste moge winnen... op Gods gratie! .... daß der Beste gewönne.... Auf Gottes Grazie!
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
A la grace de Dieu est une expression. Cela signifie que l'on se remet �* la protection divine....... Zoals Bush wanneer hij ten oorlog trekt.... Quel beau pays bilingue, pardon trilingue, la Belgique. Que dire des gens qui veulent nous séparer ? Qui veulent réduire notre pays �* un plat petit pays où les gens s'ennuyeront �* mourir lorsqu'ils n'auront plus de blagues Belges �* raconter......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 december 2004 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dorian : 19 december 2004 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het zo : " le Wallon juge et condamne ceux qui veulent l' éliminer et se croient né de la cuisse de Jupiter ..... " Wat volgende zin betreft .... Le wallon est fainéant, teigneux, grossier, jaloux, se prend pour le jugement dernier...... Un exemple ? ici sur le forum Ja, op dit forum wordt de Waal inderdaad heel dikwijls zo afgeschilderd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die België haten kunnen best vertrekken. Voor hun eigen gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, ik heb nooit gezegd dat alle flaminganten fascisten zijn! Ik heb immers geen fascistische vrienden, flamingantische wel. Er is echter wel een gedeelte van jullie beweging die niet snapt dat ze verloren hebben in 1945. En wat ik bedoel met die uitspraak is gewoon dat het niet goed kan zijn als ge u de hele dag zorgen moet maken over uw land. Ik bedoel, als ik België zou haten zou ik me slecht voelen, en dan is het misschien beter te verhuizen, zie je?
|
![]() |
![]() |