![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze nu aan ziektes sterven die niet erfelijk zijn, weet ik direct hoe laat het is.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt er van als je op een zonnige warme dag met je vader naar den bos gaat en met je moeder terugkomt.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de ingreep gezien op een beeldscherm en bid tot God voor andere wegen. Abortus is genocide.
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 maart 2021 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Iedere keer als ik het gras afrijdt in mijn tuin zeg ik dat ook tegen mezelf : zo, de genocide zit er voor vandaag weer op, we kunnen weer een tijdje verder.
Laatst gewijzigd door parcifal : 10 maart 2021 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben blij dat je het toegeeft. Het ontkennen of minimaliseren ( ja, het gras is wel wat korter geworden maar dat mag geen reden zijn) is nog altijd verboden.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zot zijn doet geen zeer, maat 't is wal vaak ambetant voor andere mensen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alleen in zulke dictaturen zijn de burgers schuldig die zich niet aan de maatregelen houden. In plaats van de trein en gaskamers krijgt ge nu een vaccin met een “off switch”. Misschien niet in deze versie, maar we zijn op dat parcours beland. Tijd om onze Vader erbij te roepen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag schoof ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is vooral ambetant voor de mensen die wel op een ernstige manier vragen hebben over zaken als bijvoorbeeld vaccinatie met een ongetest product. Die kunnen dan gemakkelijkshalve op 1 hoop gegooid worden met nutcases die overal grote complotten zien als cufi of mambo hier. Laatst gewijzigd door denkimi : 10 maart 2021 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
niet op risicogroepen en dan krijg je rare kronkels. - de bomma mag het hebben maar de zwangere liever niet - dit vaccin geven we aan de bomma maar dat andere toch maar niet ondertussen s duidelijk dat vaccins ook veilig zijn voor risicogroepen. feit is natuurlijk dat elk hoestje na het toedienen vh vaccin door sommige als onaanvaardbare bijwerking wordt gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niets belet u uw eigen draad te maken. Die subjectieve meningen vertellen niet of die cijfers kloppen of niet.
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is dat er op dit ogenblik behalve bij astra zeneca nog geen grote problemen lijken te ontstaan door de vaccins, wat zeer positief nieuws is. Maar dat wil natuurlijk nog niet wil zeggen dat ze absoluut veilig en nuttig zijn, zeker niet op lange termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden zij wel aan je complot meewerken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, dat is het mooie van onze maatschappij. We laten onze gekken gewoon loslopen als ze niemand kwaad doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We manipuleren de natuurlijke selectie alzo. Als het nu ebola of polio variant was, ja dan zou ik ook gevaccineerd hebben. Nu na deze charade ben ik zelfs op horrorverhalen van polio vaccins gestuikt. Daar kan je alsnog zeggen “de voordelen wegen tegen de nadelen op.” Maar om mensen te gaan vaccineren tegen een virus waar ze op een week tijd van genezen, dat is te absurd voor woorden. Uiteraard dat die corrupte politici ons aanzetten tot vaccinatie, hoe meer ze er moeten kopen hoe meer geld er aan hun pollekes kan blijven plakken. Na de Mexicaanse griep en dat gedrocht aan vaccinatiewanbeleid, zouden we toch beter moeten weten?
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, we zijn met teveel. Hoe minder mensen, hoe meer grondstoffen.