![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 maart 2021 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Waarom is dat nodig die definitie ?
Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 maart 2021 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je met je systematische insinuaties?
Toch niet dat iemand EEN MENING heeft die niet in JOUW favoriete kraam past?
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat DucDEngien dat nodig acht?
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om een discussie zonder gepaste argumenten te kunnen ontlopen, denk ik.
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze discussie is irrelevant geworden, Jef Elbers is door zijn partij aan de kant geschoven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In dit geval gaat het over het recht een eigen mening te uiten, wat gewaarborgd is door de “Universele Verklaring van de Rechten van de Mens” artikel 18 en 19. Het is blijkbaar voldoende dat een “woke” gemeenschap zich hiertegen keert om fundamentele rechten te ontzeggen. De koning kon niet akkoord gaan met de abortuswet – was hij daarom een omstreden figuur? Ik ga niet akkoord met bepaalde politieke beslissingen …ben ik daarom omstreden? Moet ik tegen mijn overtuiging een goedkeuring hechten aan wat mij door ‘m’n meerderen’ voorgehouden wordt? Gaat men nu ook het Duitse ‘Berufsverbot’ hier invoeren…onder luid gejuich van de ‘correcten’? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() poco feestje
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
soit, gayprides en sexorgiën zijn neit pervers. nu tevreden? gertc normala zou zijn mening geen invloed mogen hebben maar dan meot je wel weten hoe beslissingen daar genomen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Het VB is gewoon laf. Elbers verwoordde wat tot zeer recent gewoon het standpunt van die partij was. Het zou er nog aan mankeren dat dat standpunt dan géén invloed zou hebben op de beslissingen, net zoals de opinies die zulke zaken willen normaliseren of haast promoten (als je rekening houdt met de beinvloedbaarheid van jonge kijkers) dat vandaag ook hebben. Ik ben geen Vlaams-nationalist, noch een fan van de fascistische achtergrond van het Vlaams Blok, maar ze vertegenwoordigden op een aantal vlakken wel een interessante zogenaamd 'conservatieve' tegenstem, tot ze er nu om 'aanvaardbaar' te worden, lafhartig afstand van nemen.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 maart 2021 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Somers staaft tenminste zijn mening met uitspraken van de betrokkenen.Uw oordeel over anderen is anders ook vrij snel en u staaft niets.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 maart 2021 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ken ik een vader die zodanig uit zijn lood geslagen was door de transgender'outing' van zijn zoon dat hij een (sociale) kluizenaar is geworden. Het is voor iedere betrokkene geen makkelijk onderwerp.. enja 90% van de holebi's zijn geen gay pride figuren... zelf werk ik sinds een aantal jaren in de zorg, en daar zijn een aantal holebi koppels die ik persoonlijk ken, geen probleem mee maar ik wil ze nog altijd objectief kunnen beoordelen op hun persoonlijkheid (een eikel is een eikel, een bitch is een bitch) maar de poco's willen daar een taboe van maken, maak maar een taboe van plundertochten door 'jongeren' Laatst gewijzigd door edwinp : 15 maart 2021 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit Van Grieken zijn tweet kan je helemaal niet besluiten dat hij homofoob is. Hij tweet gewoon een paar feiten na elkaar die allemaal waar zijn. Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 maart 2021 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |