Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2021, 07:47   #61
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat is inderdaad de meest logische gang van zaken, die virologen zaten echter vast in het systeem dat ze in de veeteelt gebruiken, ophokken en 100% inenten. Ik heb wel de indruk dat ze het nu door hebben, de virologen willen de maatschappij terug hebben maar zonder toe te geven dat ze verkeerd zaten.
De virologen zijn gewend aan het systeem ophokken en bij besmetting afslachten.
Nu willen ze werken met het systeem ophokken en massaal inenten.
En het is allemaal nieuw voor hen,
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2021, 18:48   #62
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Geert Vanden Bossche krijgt gelijk :

bron : https://www.frontnieuws.com/de-doorb...n-is-een-feit/

De doorbraakvariant van het lekke vaccin is een feit.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2021, 21:44   #63
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Geert Vanden Bossche krijgt gelijk :

bron : https://www.frontnieuws.com/de-doorb...n-is-een-feit/

De doorbraakvariant van het lekke vaccin is een feit.
Het gaat om deze paper van eind augustus:

https://www.medrxiv.org/content/10.1...39v2.full-text
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2021, 22:23   #64
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Peer reviewed paper.

Mechanisms of SARS-CoV-2 Evolution Revealing Vaccine-Resistant Mutations in Europe and America

Citaat:
The importance of understanding SARS-CoV-2 evolution cannot be overlooked. Recent studies confirm that natural selection is the dominating mechanism of SARS-CoV-2 evolution, which favors mutations that strengthen viral infectivity. Here, we demonstrate that vaccine-breakthrough or antibody-resistant mutations provide a new mechanism of viral evolution. Specifically, vaccine-resistant mutation Y449S in the spike (S) protein receptor-binding domain, which occurred in co-mutations Y449S and N501Y, has reduced infectivity compared to that of the original SARS-CoV-2 but can disrupt existing antibodies that neutralize the virus. By tracking the evolutionary trajectories of vaccine-resistant mutations in more than 2.2 million SARS-CoV-2 genomes, we reveal that the occurrence and frequency of vaccine-resistant mutations correlate strongly with the vaccination rates in Europe and America. We anticipate that as a complementary transmission pathway, vaccine-breakthrough or antibody-resistant mutations, like those in Omicron, will become a dominating mechanism of SARS-CoV-2 evolution when most of the world's population is either vaccinated or infected. Our study sheds light on SARS-CoV-2 evolution and transmission and enables the design of the next-generation mutation-proof vaccines and antibody drugs.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2021, 22:43   #65
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
"Vaccinatiecampagne middenin een epidemie heeft omgekeerd effect"

Dus waarom doen ze het dan?
Maar de eigenlijke vraag zou moeten zijn: waarom wordt er nog steeds gevaccineerd als geweten is dat het niet werkt?
Want de gevaccineerde kan nog steeds besmet worden en het virus zelfs doorgeven dus waar is dan opeens die bescherming gebleven waar ze zoveel tamtam rond maken om vaccinatie te promoten?!
Vaccineren is dus volkomen nutteloos.

We moeten dus gevaccineerd worden om onze gezondheid en die van anderen te beschermen (nóg steeds om 'verspreiding' tegen te gaan) máár tegelijk kun je aan bijwerkingen dood gaan én zelfs ook nog eens opnieuw besmet worden en anderen aansteken ondanks het vaccin==>nog meer verspreiden!
Dat houdt geen steek, wie houden ze voor imbecielen?

ja logisch is vaccinatie en QR code verplichtingen voor de grootste risico groepen en verder alles gewoon normaal open en vrij toegang overal.

Grootste risico groepen zijn nu bekend dus ik denk dat dit de beste aanpak is nu.
contact verbod voor grootste risico groepen en verplichte QR code en Vaccinatie verplichting, REST moet het zelf weten of zij zich laten vaccineren of niet, Eigen risico kan je verdubbelen bij besmetting en IC verblijf.

ik laat mij vaccineren denk ik in januari of eerder.
bijwerkingen ok, dood ga ik toch binnen tien jaar tijd. Ben nu al vaak down en suicidaal dus mijn lijdensweg als schizofreen zal niet lang meer duren. Goed dat er een DOOD bestaat voor mij.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2021, 00:11   #66
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja logisch is vaccinatie en QR code verplichtingen voor de grootste risico groepen en verder alles gewoon normaal open en vrij toegang overal.

Grootste risico groepen zijn nu bekend dus ik denk dat dit de beste aanpak is nu.
contact verbod voor grootste risico groepen en verplichte QR code en Vaccinatie verplichting, REST moet het zelf weten of zij zich laten vaccineren of niet, Eigen risico kan je verdubbelen bij besmetting en IC verblijf.

ik laat mij vaccineren denk ik in januari of eerder.
bijwerkingen ok, dood ga ik toch binnen tien jaar tijd. Ben nu al vaak down en suicidaal dus mijn lijdensweg als schizofreen zal niet lang meer duren. Goed dat er een DOOD bestaat voor mij.
De dood bestaat voor iedereen, daarin zijn we allemaal gelijk. Het komt er op neer om in tussentijd een leven te hebben die geen lijdensweg is, ik hoop dat je het wat onder controle kunt houden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2021, 00:12   #67
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wat we hier al zo lang zeggen dus, en ook logisch. Hoe meer vaccins, hoe vlugger het virus die zal doorbreken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be