![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu willen ze werken met het systeem ophokken en massaal inenten. En het is allemaal nieuw voor hen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Geert Vanden Bossche krijgt gelijk :
bron : https://www.frontnieuws.com/de-doorb...n-is-een-feit/ De doorbraakvariant van het lekke vaccin is een feit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1...39v2.full-text |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Peer reviewed paper.
Mechanisms of SARS-CoV-2 Evolution Revealing Vaccine-Resistant Mutations in Europe and America Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja logisch is vaccinatie en QR code verplichtingen voor de grootste risico groepen en verder alles gewoon normaal open en vrij toegang overal. Grootste risico groepen zijn nu bekend dus ik denk dat dit de beste aanpak is nu. contact verbod voor grootste risico groepen en verplichte QR code en Vaccinatie verplichting, REST moet het zelf weten of zij zich laten vaccineren of niet, Eigen risico kan je verdubbelen bij besmetting en IC verblijf. ik laat mij vaccineren denk ik in januari of eerder. bijwerkingen ok, dood ga ik toch binnen tien jaar tijd. Ben nu al vaak down en suicidaal dus mijn lijdensweg als schizofreen zal niet lang meer duren. Goed dat er een DOOD bestaat voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |