![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Neemt nog steeds niet weg dat een BMI > 25 niet wil zeggen dat je ongezond bent en dus uw idee geen steek houdt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 22 maart 2021 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer
"Blauwen" is een gewestelijk woord voor smokkelen. Dit is inderdaad niet toegestaan. Maar ongezond is het niet. Goede Vlamingen lijden uiteraard niet aan overgewicht (gespierd en lage vethoeveelheid). Wat is uw voordeel indien men slechte Vlamingen (rokers, drankverslaafden, vetklompen, enz.) zwaarder zou belasten? Geen! Tenzij u ook zo'n overbetaalde, nutteloze schouwspeler (beleidsman) bent. Het vraagstuk valt immers heel makkelijk op te lossen: minder eten en meer bewegen. Laat die vervuilende, lompe, weg verslijtende wagen maar staan en neem uw rijwiel. Dit betekent echter ook minder brandstofverbruik (en dus minder inkomsten voor de roverheid). Daarom worden stroomrijwielen bewierookt.... Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En elektriciteit is onbelast? De totale graaierij per energie-eenheid beschikbaar is daar veel hoger.
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gewone rijwielen, die in tegenstelling tot stroomrijwielen wel een degelijke lichamelijke inspanning vergen, worden niet graag door de roverheid gezien. Er is immers geen stroomverbruik waarop die smeerlappen kunnen graaien. Het inkomstenverlies uit minder brandstofverbruik dient door een hoger stroomverbruik opgevangen te worden. Deze overgang zal uiteindelijk tot hogere inkomsten leiden. Met rijwielende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Complotten verspreiden is ook schadelijk voor de gezondheid. Met als duidelijkste voorbeeld dat anti-vax gebeuren natuurlijk. Misschien een complot-tax? Een bepaald bedrag per dom idee dat je op een forum of social media platform post en waar je niet in je eerste reactie van toegeeft dat het een grap was?
Citaat:
Van iemand die zo op alles en iedereen afgeeft had ik op zijn minst iets hogere standaarden voor zichzelf verwacht. Maar hé, het zijn in ieder geval niet mijn belastingcenten...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 maart 2021 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Dit Zuid-Nederlands overlegoord blijkt wederom een opvangplek te zijn van verstoten Noord-Nederlanders die blindelings het nepnieuws en "hun" leugenachtige roverheid volgen. Alle Noord-Nederlandse dagbladen werden reeds door Zuid-Nederlanders overgenomen. Vreemd genoeg komen heel wat zogenaamde samenzweringsopvattingen wel uit bv. inentingsbewijs om te vliegen. De betreffende Noord-Nederlanders worden vriendelijk gevraagd om zich in de toekomst van dergelijke "bijdragen" te onthouden. Dit overlegoord is al in ernstige mate met kroononzin bevuild. Zoals de heer Robert Jensen zegt: "Mondkapjes zijn schadelijk". Deze smeerlapjes ook zwaar belasten? Het wetenschappelijk bewijs liegt er niet om! Met Nederlandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 22 maart 2021 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 maart 2021 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even rekenen dan maar ...
![]() BMI berekenen Ik zit al fout want ... DE BEREKENDE BMI IS: 31.41 Ik steek dat even handig op het Corona-virus want ik kom te weinig buiten, doe aan géén sport ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2021 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat er al zelfs eens sprake was dikzakken meer te laten betalen voor hun vliegticket enzo.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem dat sommigen daarbij kunnen hebben, is dat "pech hebben" ook veel kosten veroorzaakt, en dat je dan ook moet betalen. Maar daar bestaat ook een vrije-markt oplossing voor: een verzekering. En zo een verzekering zal altijd, als die tenminste vrij kan opgericht worden, de "juiste" verhouding tussen gepercipieerde "eigen schuld" en "brute pech" in rekening brengen. Er kunnen dan verzekeringen komen die dunne mensen een goeiekopere premie aanbieden. Maar dat zal dan de grond zijn om een verzekering voor dikzakken op te richten. En zo voort. Maar dat steekt natuurlijk de despotische regelneven tegen die HUN visie van de maatschappij door het strot van iedereen willen rammen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een compleet idioot, maar toch; een plan. Laten we de politiek vragen om ons in een keurlijf te steken. Alles wat niet gezond is zwaar belasten! Komt goed uit want na de corona-tijden gaan ze in Brussel massa's geld te kort hebben. En wat is er mis met heelder dagen quinoa-burgers, havermout en tofu te eten? Niks toch? Wie is er trouwens iets met "vrije keuze"? Ooit al eens een dictator geweten die zijn volk de vrije keuze liet? Nee he? Voila, nergens voor nodig dus. Bovendien is een samenleving waarin een stel gezondheidsfreaks de rest van de bevolking gaan vertellen hoe ze moeten leven echt wel iets waar ik naar uit kijk! Wat ga ik genieten van de tijden dat ik niet meer na moet denken over wat ik ga eten, drinken of op andere manieren in mijn lijf proppen. Heerlijk moet dat zijn als dat allemaal vooraf voor je beslist wordt. Zulke plannen krijg je niet elke dag op je bord! En dus moet dat gevierd worden. Ik ga nu een volledige bus slagroom door mijn keel spuiten!! Hoera!!
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor: je staat in Antwerpen naast een roker! Dan ruik je de lucht van één van de meest vervuilde regio's ter wereld niet eens meer! In Hoboken verpesten rokers de heerlijk frisse loodlucht met hun sigaretten. En wat als je tijdens een frisse wandeling door het van Vlaamse geschiedenis doordrenkte Fort Filips een roker tegenkomt! Niks ruik je dan nog van de heerlijke petroleumdampen! Eigen vervuiling eerst!!! We hebben meer dan echte Vlaamse vervuiling genoeg! Overal adem je rommel in. Sigaretten zijn dus overbodig en bovendien ook nog de allergrootste boosdoener. Een vleugje tabak, veel erger dan lood, petroleum, fijn stof, stikstofdioxide, roet of die allemaal samen. Laten we ons dus allemaal samen op tabak richten want dat is wat ons frisse Vlaamse lucht verpest! En liefst zo snel mogelijk want dan kunnen we tenminste rustig verder doen met het echte Vlaamse werk nl. fijn stof en lood enzo in de lucht pompen. Bovendien willen de politiekers dat ook! En de industriëlen. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 23 maart 2021 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedenk dat dit idiote voorstel een aanvulling is op nog meer idiotere stellingen. Want stel we scheiden vaxers en anti vaxers in de hospitalisatieverzekering. Waarom dan ook niet mensen die alcohol drinken? Roken/blowen (tinctuur telt niet want heeft voordelen) Geen borstvoeding kregen? Die zelden bewegen? Laten we niet selectief worden maar vooral inzien dat deze ongezonde mensen zichzelf maar beter hadden moeten beschermen,een vaccin alleen won’t cut it
![]() |