![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Oh, mijn zijkanten!" ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maandag aanstaande gaan de vakbonden ten strijde.Een typisch stakingsmiddel zijn "filterblokkades" nabij belangrijke verkeersknooppunten.
De aanvoerwegen naar Brucargo zijn dankbare posities voor brandende palletten en bakken Jupkes... Helaas helaas is Brucargo ook de Nationale Verdeelhub voor coronavaccins... Normalerwijze mogen we verwachten,in het licht van recente gebeurtenissen,dat een "blokkade" daar van Nationaal belang is en maximaal 30 seconden zou mogen duren voordat bulldozers van het leger die weggeduwd hebben........niet? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 27 maart 2021 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een reuze-schip door het Suezkanaal sturen heeft meer succes.
Ik ruik de bederfbare goederen al tot hier. Vaccins die op min 70 graden moeten bewaard worden zullen er hopelijk niet aan boord zijn.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bederfbare goederen op containerschepen voor de long haul?
Amaai, die zijn dan echt goed bezig.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 maart 2021 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevolgen, zelfs na het schip losgetrokken is, gaan weken duren. De schepen die anders gespreid aankwamen in de EU havens gaan nu allemaal tegelijk aankomen en de wachtijd om te lossen kan weken in beslag nemen. Bovendien keren die schepen te laat terug naar Azië voor nieuwe ladingen en het schedule zal maanden lang ontregeld zijn.
Hieronder email die ik ontving van forwarder: Subject: Blockage Suez Canal Dear customer, As you might have heard already, MV Ever Given, a giant container ship the length of four football pitches has become wedged across Egypt's Suez Canal, blocking one of the world's busiest trade routes. Unfortunately the attempts to free the vessel made so far did not have the desired result and the vessel remains stuck. As a consequence, already more than hundred vessels are queuing to pass the canal (both directions of the canal). As it appears, it could take several more days, some state even weeks to free MV Ever Given. The result of this, is that many vessels on route will be severely delayed. Some carriers are already diverting their vessels to sail around Africa, as the queuing time at the Suez canal is exceeding the additional transit time to sail around Africa. Furthermore, it is expected that there will be many blank sailings and port congestion in several weeks. Please also be advised that some carriers are already announcing that they will introduce congestion or peak season surcharges following the expected blank sailings. We thank you in advance for your continued support, and if you have any questions please reach out to the Gosselin customer service team. Kind regards, |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet bederfbare, hoop ik...
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210326_95408369 Nooit gedacht dat Eva Mouton zo goed verkocht. ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 27 maart 2021 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat zo lees allemaal, is 't dus dat laatste geworden... waarom ben ik niet verwonderd?
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon,terug naar de reden van bestaan van dit draadje....
Ik begin nu te lezen dat tussen het toedoenen van een prik en de effectieve registratie in Vaccinet er ettelijke dagen kunnen verlopen.DIT is het soort informatie dat eigenlijk binnen de 24 uur ingeklopt zou moeten zitten gezien uiteindelijk,voor zover ik versta,ook de "officiele" sciensano-cijfers hieruit moeten putten????? Hoe "bestuur" gepleegd kan worden op basis van dergelijke vertraagde (en dus op ieder gegeven moment onvolledige-) cijfers is raadselachtig...Bemerk dat we sneller delen van de economie op slot doen dan gewoon een prik r e g i s t r e r e n..... Hoe dit KAN in een regio met een gigantische overheidsapparaat verwondert mij dan ondertussen niet meer.Er is nu eenmaal een,wereldwijd en historisch,bewezen omgekeerde evenredigheid tussen omvang van overheidsapparaat en efficiency... Of....er zijn ook nog zekerheden in het leven.... Laatst gewijzigd door kelt : 28 maart 2021 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 maart 2021 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er wordt hier enkel gejammerd dat ze niet snel genoeg hun gifspuit kunnen gaan halen doordat de overheid blundert. De cijfers door vaccinatieschade na vaccinatie zijn ronduit schrikbarend: nu al meer dan 5300 gerapporteerde doden en meer dan 135.000 niet herstelde zieken. En dat dan door de 'verlossende' vaccins, die ons zouden moeten beschermen tegen dat "dodelijke coronavirus". De risico's van vaccins zijn vele malen erger dan het (griep)virus zou kunnen zijn. Bron: officiële eu statistieken: http://www.adrreports.eu/en/background.html Citaat:
Welke normale mens met gezond verstand neemt deze risico's om gezond te kunnen blijven? Weinigen, aangezien er zoveel moeite wordt gedaan om meer volk naar de lege prikstraten te lokken als vrijwillig proefkonijn. Men zou zich dus beter bezorgd maken over wat deze vaccins kunnen aanrichten, voor hun eigen welzijn, dan te janken over de gebrekkige organisatie en aanvoer van de gifspuiten. ![]()
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.adrreports.eu/en/understanding_reports.html Citaat:
Zo heb je voor het A-Z vaccin, 837 doden bijvoorbeeld. Je moet dat vergelijken met het aantal doden dat je zou hebben gehad over dezelfde periode hier, voor een even grote groep als de gevaccineerden en dezelfde verdeling van leeftijd en zo. Wetende dat men al ongeveer een 20 miljoen dosissen heeft gezet, moeten we ons dus afvragen hoeveel doden we zouden VERWACHTEN in die groep zonder die vaccinatie. Op een groep met een normale leeftijdsverdeling verwacht je een duizendste van te sterven op 1 maand tijd. Op 20 miljoen mensen verwacht je dus 20 000 van te sterven op 1 maand tijd. Of van een klein duizendtal van te sterven op 1 dag. De dag van de vaccinatie verwachten we dus een klein duizendtal mensen van te sterven. Gewoon omdat er op zoveel mensen, er op een gegeven dag een klein duizendtal van sterven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()