![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: heb je een lidkaart van een politieke partij, en zo ja, van dewelke | |||
ja, ik heb een lidkaart van een politieke partij |
![]() ![]() ![]() |
37 | 31,09% |
nee, ik heb geen lidkaart van een politieke partij |
![]() ![]() ![]() |
52 | 43,70% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,88% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,36% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,68% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 13,45% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,72% |
Spirit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,68% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
23 | 19,33% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,20% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
13 | 10,92% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 119. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Afdelingsbestuurslid te Lier en bij Ronduit, arrondissementeel secretaris van het arrondissement Mechelen, partijraadslid en provinciaal bestuurslid bij de N-VA.
Laatst gewijzigd door zorroaster : 16 december 2004 om 16:58. |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() niets
nada �*k kan tenminste staan voor wat ik het beste vind
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Provinciaal voorzitster BUB Antwerpen.
#66 |
Minister-President
|
![]() Gewezen lid dagelijks bestuur/nationale raad Ronduit N-VA!, etc ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en ge zoudt beter dat fotooke van John Cleese wegdoen , ge doet die mens oneer aan , onnozelaar |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Nope, allemaal dezelfde hypocrieten en zeveraars. Tegenwoordig kunt ge met dat electronisch stemmen zelfs geen mickey mouse meer op je stemformulier tekenen.
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() N-va
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb zopas beslist mijn N-VA lidkaart niet meer te verlengen. Om eerlijk te zijn: ik ben de politiek gewoon BEU. Je zal me dan ook niet meer vinden bij "communautaire discussies" (was al een tijdje zo, en het gaat daar toch altijd over hetzelfde) maar enkel nog (als ik goed gezind ben) bij K&K.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan de politiek. (voor mij toch) |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() N-VA, en overtuigd!
O Land van roem en rouwe, van liefde en lijdensnood, Gij wordt weer vrij en groot. Wij zweren, houwe trouwe, U Vlaanderen, tot in den dood. ![]() Laatst gewijzigd door Koning Pinteman : 21 december 2004 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() actief lid van SP.a
Bestuurslid (cultureel coördinator en canidaat informatiedescundige) van animo-Mechelen (voor de vreemden in het wereldje van de politiek, animo is de jongerenorganisatie van SP.a)
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben een (Ronduit!-)N-VA'er.
|
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Geen lidkaart. Stem ook niet vast op één bepaalde partij. Ik stem wel doorgaans rechts van het centrum.
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik ben een N-VAer in hart en nieren.
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een partijkaart heb ik niet. Dit laat me toe meer ongedwongen over het politieke landschap te kijken, voor zover het mogelijk is er een zinnig besluit uit te halen.
Ik heb jaren voor de "sossen" gestemd maar dat is nu gedaan. Ik stem (voorlopig?) op het VB, niet omdat ik het met al hun standpunten eens ben (met sommige wel, dus) als foertstem tov al die andere partijen die er blijkbaar vooral zijn om hun eigen belangen en eigen postjes te verdedigen. Allemaal samen tegen het VB maken ze er nog altijd een zootje van, zonder ruggengraat en ernstige toekomstvisie. De kop in het zand steken, de ergste brandjes wat blussen, de grootste lekken iewat stoppen is geen vorm van politiek bedrijven waarmee we de toekomst tegemoet kunnen zien... Dus: stemmen maar voor een partij die ze "het vuur wat aan de schenen legt." |
![]() |