![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Eigenlijk wel best grappig: Arena die eerst bij hoog en bij laag beweerde dat die kosten toelieten héél het gebouw te vernieuwen, die dan moest toegeven dat eigenlijk alleen één verdiep aan bod kwam, en dan beweerde dat dat perfect verantworod was voor wanneer zij gasten beter wou kunnen ntvangen.
Wat moet Arena dan met wel met haar die gasten in een docuhe van 6300 €? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een geldwitwasdouche?
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De douche is er voor de gasten. En in de schuif van de kast ligt genoeg keuze aan condooms. Vooraan hangt een rood lampje, en neen dit is niet omwille de kleur van de partij.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() ja, en dat maakt veel lawaai in Wallonië want iedereen begrijp niet hoe is dat mogelijk.. onze scholen moeten geld krijgen, en Arena neem dat voor haar kantoor.. Zelf Vancau heeft z'n ening gegeven, hij is niet zo tevreden..
ok dat is ook nuttig, maar niet met zoveel geld. en op tv laatste week heeft ze gehuild... ooh arm Arena..
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [font=Times New Roman]Een nieuwe vorm van stemmen ronselen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedachte hierover:
* Het lijkt of nog meer politici zo'n bedragen uitgeven voor dat soort zaken, en dat moet ophouden, zeker wanneer er op ander gebied zo'n groot tekort aan middelen is. * Het is de Waalse interne keuken, en in feite kan het mij weinig schelen wat ze daar doen, zolang we maar snel van hen afscheuren om niet steeds financieel te moeten opdraaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() De affaire is gesloten en de douche staat open voor de bezoekers.
Volgens de VRT heeft ze "de vis verdronken". Di Rupette zal wel wat "druk" uitgeoefend hebben op de MR (de affaires van Dikke Louis) om de zaak niet te veel op te draaien, want er zou wel eens wat anders uit de bus kunnen komen.... Zo gaat dat in Absurdistan...
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij gewoon af waar die het lef vandaan blijven halen om zo'n dingen te doen.
Dat ne minister bepaalde dingen nodig heeft, kan ik geloven, dat den bureau wat cachet moet hebben, volledig mee akkoord, maar er zijn grenzen hé, zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() wij sponsoren dus de douche van Arena
[sarcasm mode] blij dat ons geld goed besteed wordt [/sarcasm mode]
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Hebben jullie al eens gezien wat een bos wilde haren die Arena heeft?
Als die met haar haren begint te gooien en ze heeft roos, ligt er genoeg om op de 'barak frituur' te skiën, dus vandaar die douche! ![]() Ik ben er wel zeker van dat een douche van €1000 een enorm verschil heeft met een douche van €6300 met Marie erin. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Is me da geld eigenlijk heel den douche betaald? Of alleen de douchekop en het putteke en moet eigenlijk heel de loodgieterij (buizen en dergelijke) nog gelegd worden? En wie gaat het water dat uit deze gouden douche stroomt, betalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() het was toch allemaal maar een misverstand, eigenaardig dat die misverstanden steeds bij dezelfde partij voorvallen,en die willen zich hier in vlaanderen komen moeien.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga eens een afspraak maken...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waals, Frans en Vlaams ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |