![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louis Rossman,de zeer opinierende eigenaar van een laptop-repair shop in New York (kweet niet hoe lang hij daar nog zal blijven maar dat is een ander verhaal) heeft het deze keer over het verschijnsel "outdoor dining",of de Lokale interepretatie ervan dat Restaurants binnen geen mensen mochten aan tafel zetten gedurende covids,en vele ervan dan maar een soort "sloppenwijk-barakken" buiten op straat zetten die......geleidelijk aan veranderden in ...."indoor dining" maar dan op de openbare weg...
En nu dreigt dat een "permanent fixture" te worden .Niet alle New Yorkers zijn daar erg gelukkig mee,het verband met het bestrijden van Covids was eigenlijk nooit erg duidelijk...maar de overheid heeft niet de ballen er een einde aan te maken.... (dus kunnen daklozen binnenkort zich een permanent huis bouwen op de openbare ruimte? of geldt dit enkel voor de restaurantsector?) https://www.youtube.com/watch?v=mwAizuPjRX0 Toen ik gedaan had met lachen beseft ik plots dat hier in de gemeente ik al 3 plaatsen weet die er eigenlijk ook zo "sloppenwijkachtig" beginnen uit te zien en precies al een soort "semi-permanent" karakter aan het tonen zijn wegens regen en wind en zo he...de mensen moeten toch droog zitten en een beetje uit de wind..... ![]() Zijn oproep aan de politics is dan ook om te stoppen met al die halfbakken maatregelen die dan van die rare gevolgen hebben omdat ze de ballen niet hebben om ze te S T O P P E N. Je laat het toe en je ZEGT het,in wet,of je laat het NIET toe,en STOPT dat dan ook!Daarvoor behoren we politici te hebben hé,anders moeten we alles weer zelf doen,en we weten dat dat helemaal uit de hand kan lopen.. If you're going be the bitch,be the whole bitch! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 29 juli 2021 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk in de herfst terug maatregelen. Nooit zo goed gelachen, al was het soms groen vanwege het besef dat de rekening nog zou volgen, als toen de ene idiote maatregel na de andere door bloedserieuze politici en experts werden opgelegd. De oorlog en honger in sommige delen van de wereld en de inflatie zijn niet grappig meer. Ik wil terug lockdowns en idiote maatregelen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever dat de muziek niet te luid staat.
Dat werkt op mijn systeem. En die meezingers nog veel meer.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten ze wel wat minder beginnen poepen of beginnen meer de pil te pakken. Maar Indiërs zijn een ras apart, als ze met hun kop dingelen van links naar rechts wil dat ja zeggen. Ik heb er ooit één gezegd als ge nog met uw kop dingelt klop ik hem eraf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zotstebelevingsmoment dat ik had was toen er een bewakingsagent bleek te staan voor de Aldi ingang, die me zei dat ik een winkelkar moest pakken wegens het virus.
Ik zag het verband niet, tussen winkelkar en virus. Het was de eerste keer, in heel mijn leven, dat ik een winkelkar pakte. Ik heb nooit hoeveelheden koopwaar gekocht die dat nodig maakte. Zelfs in mijn eerste Colruyt periode, ergens rond 2011, waar ze dus een winkelkar nodig hebben om de boel in te kunnen overleggen, pakte ik gewoon een doos mee aan de trappen boven, of uit een schap in de winkel. Ik ben toen met een vraagteken tekstballon boven mijn hoofd die Aldi binnengegaan, en later bleek dus dat die winkelkar 2 bedoelingen had: 1) je als een kleuter nopen tot de fameuze 150 cm afstand en 2) om het aantal klanten in de winkel te kunnen rantsoeneren, anders hadden ze niks om te tellen. Beide zijn haha, en tot op de dag van vandaag haha gebleven. Er waren momenten dat het zodanige kolder was, dat ik aan de kassa mijn hoofd onwillekeurig moest schudden, bvb het maakte in Aldi dat klanten moesten wachten tot de band al de helft leeg was, vooraleer hun kar erop uit te kunnen laden, waardoor de kassiersters dan moesten zitten wachten tegen dat ze gedaan hadden. Gevolg: klanten die zich VOOR hun winkelkar placeerden, met hun gat tegen het gat van hun voorganger, om toch tijdig alles op de band te krijgen. Het is ongelooflijk dat dit de normale gang van zaken kon worden. Of ander vb, winter, koud, regen, wind, in dorpen wachtrijen mensen op de stoep buiten voor de slager en de bakker en de kruidenier. Dat mensen dit alles zomaar pikten, was iets dat me echt verraste. Tot 2020, heb ik 50 jaar gedacht dat de Westerse mens een daadkrachtig taai iemand was die niet met zich liet sollen. Ik herinner me nog die strip van Piet Pienter en Bert Bibber, die zich afspeelde achter het ijzeren gordijn, en hoe de mensen daar waren, afgezet tegen deze twee hoofdfiguren uit het Westen. Ben ik even teleurgesteld wakker geschrokken, daar in de zomer van 2020. De verkeerde kant van dat ijzeren gordijn leek wel hier.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar voor die treinzitters hadden ze wel een goede oplossing: loodzware bollen die ophingen boven het treintraject om er alle treinzitters mee af te knuppelen.. ![]() Edit: hier zijn de ballen.. en ge ziet de mensen ook aan 't venstertje hangen, wij mochten enkel zitten.. ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 31 mei 2022 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |