![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als u mij vraagt of men van een beperkt budget voor verkeersveiligheid men daaran prioriteit moet geven, zeg ik ronduit neen. Merk op, ik beschouw mezelf als Vlaamsnationalist, maar ik heb geen lidkaart van N-VA, noch van VB. Wat ik weergeef is dus mijn standpunt, niet dat van een of andere paritj. Het zal wel vaak samenvallen, maar niet altijd.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die wijze blijft hun budget hetzelfde en hebben ze in de toekomst ook allemaal veilige palen? Het antwoord is eenvoudig. Hun afkeer tegen al wat Vlaams is ,is groter dan hun bezorgdheid voor de veiligheid van hun burgers.Zij blijven al hun palen bewust rood en wit schilderen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 mei 2021 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Franstaligen dubben zelfs Nederlandstalige series en films. Bijvoorbeeld de serie Undercover en de film Ferry (vanaf vandaag op Netflix).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() de Walen willen misschien liever synchroniseren met Franse schoolvakanties ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is vaak gewoon een onbewuste invloed ook, ook al wil men niet clannistisch redeneren. Van die onzin is Nederland tenminste bespaard gebleven. Vlaanderen dat Wallonië volgt dat Frankrijk volgt. Geen fan van uiteraard, maar ik vind het daarnaast ook geen goed idee. Als kind/tiener keek ik altijd uit naar de zomervakantie. Laatst gewijzigd door Weyland : 14 mei 2021 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
dus als je geen 2e zit hebt, heb je een volledige vakantie van 8-9 weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meritocratie, dat is inderdaad iets zeer Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar men zou dit misschien kunnen invoeren hier bij ons in Limburg in een beperkt aantal scholen als proefproject. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 mei 2021 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij gaat het weinig affecteren, want ik verhuis naar Nederland en laat dat achterwege. Mijn nieuwe frustratie zal het calvinisme worden en de machtere/invloedrijkere rol van de kerk in mijn nieuwe land. In elk land is het wat. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 14 mei 2021 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het meer op het moment dat men hier beslist heeft van el die palen te herschilderen. Op zich niets op tegen, maar als je dan hoort dat sommige zwarte punten na 20 jaar nog altijd niet aangepakt zijn, dan vraag je je af of dat nu het belangrijkste was om aan te pakken. Dit kleurprobleem vond ik vooral ergerlijk op het moment dat ze naar die nieuwe nummerplaten overgegaan zijn. De zwart/gele nummerplaten zijn veel beter te lezen dan de rood witte. Daar moest iedereen toch een nieuwe kopen, dus de uitgave was er zeker, maar om dwaze ideologische redenen moesten wij toch die roodwitte hebben.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daar nieuwswaardig aan? De discussie op zich is misschien interessant. Of de zomervakantie 2 volle maanden hoort te zijn, of misschien wat korter. Maar op geen enkele manier moet die dezelfde zijn in de verschillende gemeenschappen. Het is dus kinderlijk onnozel daar iets van te maken dat met de samenhang van het land te maken heeft.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 14 mei 2021 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos evenzeer verzekerd. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 mei 2021 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de Belgicisten en Walen die eisen dat wij het Waalse voorbeeld volgen "om de eenheid van het land niet in gevaar te brengen". |
|
![]() |
![]() |