![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() En dan te bedenken dat die posts hier boven allemaal afkomstig zijn van "volwassen" mensen
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ze nog enigszins anders durven stellen: "Wat heeft Lucien in hun ogen misdaan?" Het is me reeds lang een raadsel. Lucien komt steeds heel combattief (om het zacht uit te drukken) uit de hoek, vaak met niet meer dan een suggestieve verwijzing naar feiten uit de VB-wereld, maar veel meer dan wat scheldtirades krijgt hij nooit terug als 'verweer' of wat ervoor moet doorgaan. Volgens mij weet die Lucien net iets teveel opdat VB-ers met hem inhoudelijk in de clinch durven gaan. Dat zijn nu eens mensen waar ik jaloers op ben. Mensen met kennis. Vaak hoor je: "Geld is macht" Maar m.i. is kennis ook macht. Geld zal ik nooit hebben, en dat vraag ik dan ook niet aan Lucien, doch mocht hij zijn kennis willen delen, daar zou ik geen nee op zeggen......... Gedeeld geld is half geld, maar gedeelde kennis is dubbele kennis........
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De Morgen heeft al veel geschreven, maar bijlange niet alles ! Het ontbreekt hen aan durf. Jawel, zelfs De Morgen zwicht... |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat hij af en toe het riooldeksel oplicht van zijn voormalige heimat vind ik positief en interessant, maar Lucien was helaas maar een kleine garnaal binnen het VB en ik vrees dat hij verder maar weinig meer te onthullen heeft. Ik wacht nog steeds tot de één of andere topmandataris de interne keuken bij het VB uit de doeken gaat doen. We hebben al een paar pogingen gekend zoals bv Ignace Lowie, Marleen Deneckere, Geert van Cleemput en anderen, maar ik blijf nog steeds op mijn honger zitten.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 december 2004 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik was 13 jaar lid en heb Vanhecke in mijn thuisbasis zien groeien (goed nadenken wat dit betekent...), daarbij was ik 9 jaar arrondissementeel voorzitter in de thuisbasis van de partijvoorzitter, én 10 jaar lid van de nationale partijraad (hoogste orgaan, in naam !). Maar inderdaad een klein visje op de achtergrond, omdat ik nooit ambities had. Wat ook het grote probleem was in die partij, ze hebben u dan niet in de palm van hun grijpers... 8) |
|
![]() |