![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -lol-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Een heel moeilijk onderwerp. Als jonge gast zocht ik ook iets beters elders. Nu een 30 jaar later vraag ik me heel dikwijls af of mijn keuze de juiste was.
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Een treinticket brengt je zo in Parijs. Altijd fijn om daar een paar dagen te vertoeven en de sfeer op te snuiven
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En effet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eten is toevallig ook een werkwoord. ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da komt nooit goe. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 juli 2021 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw heeft een nicht in Parijs, is daar onderwijzeres. Vorige maand een ferme valling gehad, en naar haar huisdokter gegaan, met de vraag om een paar dagen vrij te krijgen. Die heeft haar wandelen gestuurd, ze was niet ziek genoeg.
Ze heeft ook ergens een medisch probleem waar ze voor opgevolgd wordt en geregeld bloed afnames laat doen. Vorige week een laten doen in dat kader, en kreeg te horen dat ze een hoog antilichamen gehalte tegen covid had, in tegenstelling tot 2 maanden geleden ![]() Ze heeft dus iedereen zitten volsnotteren, en het is bij haar dokter zelfs niet opgekomen op ze te laten testen ![]() Dus wie weet zat ze samen op de Parijse metro he ![]() PS: ze is niet dood. Ze heeft zelfs nooit beseft dat ze covid had. Gewoon een week een zware verkoudheid. |
![]() |
![]() |