![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor Marc Van Ranst en zijn gezin een nieuwe identiteit te geven en hen in Qatar, Rwanda, Zuid-Afrika of Congo te vestigen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 5 juni 2021 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor zijn veiligheid is het voldoende dat hij geen natuurgebieden meer bezoekt. Voor zijn gezondheid moet hij zich driemaal jaarlijks een spuitje laten geven waarvan experts uit de middenstand, met name de horeca, beweren dat ze goed voor hem zijn.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 juni 2021 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan mee eerlijk gezegd geen ene moer verdommen welke toekomst Van Ranst wacht.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik moest raden, met de gedachte aan zijn dikke pens, een hartaderbreuk, dat is zijn toekomst.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of amuseert het je niet dat hij met zijn grote muil nu een toontje lager moet zingen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Ranst zingt trouwens helemaal geen toontje lager.
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou ook een probaat middel zijn om bij de oudere bevolking de ontwenningsproblemen, die ontstaan zijn door het plotse verdwijnen van Van Ranst, te bestrijden.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, en wat geluidseffecten van mitrailleursalvo's en bommen die afgaan in de verte.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 5 juni 2021 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zou men helmdracht op straat moeten verplichten. Als signaal. Voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volledig mee eens, echter onvoldoende. Publiek is tegenwoordig een kogelwerend vest het minimum. En een actief (bijtend) maagdengordel voor ons vrouwelijk jongvolk in deze tijd van seriële groepsverkrachtingen lijkt me ook een absolute noodzaak.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil me aan MVR verontschuldigen voor eerder leedvermaak.
Ook ik ben een beïnvloedbaar mens, maar aandachtig genoeg om te zien wat mijn medemensen geworden zijn in hun haat voor anderen. En zich dan durven afvragen waar de zelfhaat bij anderen vandaan komt. Nationalisten die polariseren en dat alzo uitwerken op bevolkingsgroepen of hoge bomen als MVR ontwikkelen tot een levensgevaarlijk tafereel. Ik ben daarvoor behandeld geweest en herken het patroon in anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig polariseren Belgische nationalisten niet.
Die werden allemaal behandeld, en herkennen daardoor ook allemaal het patroon bij anderen. Vandaar.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben schuldig aan leedvermaak en daarvoor heb ik berouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Je spaart MVR niet door berouw te tonen voor je leedvermaak.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt niet dat ik gepardonneerd ben zelf te zondigen. Dus mijn welgemeende excuses daarvoor aan MVR.
Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juni 2021 om 09:14. Reden: Trigger warning |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je voor hoeveel ziekenhuisopnames en doden we zouden kunnen vermijden moest iedereen ten allen tijde een helm dragen. Het is toch maar een helm tenslotte, het is maar een kleine moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpt iedereen nu hoe projectie werkt?
![]() |
![]() |