Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2021, 12:50   #61
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ach de dikke Van Rompuy is pisnijdig omdat de nva de oorzaak is dat hij nooit minister kon worden. Zonder het succes van de nva in zijn provincie Vlaams-Brabant, was hij dat zeker wel geworden.

Zijn grootste flater was het eindresultaat van bhv, een splitsing van bhv te noemen.
Het was eerder een splitsing van HV.

De zes faciliteitengemeenten mogen nog steeds met Brussel meestemmen.
Alweer een koehandel op zijn Tjeefs.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 12:54   #62
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja daar hebben ze al die brave vakbonds / ziekenkas mannen en vrouwen en LGBTQZYZ+-*/% goed met hun geslachtsorganen gehad (tenzij ze die niet meer hebben... )

Van in het begin, was dat duidelijk, u bent venoot, dus aandeelhouder, u passeert niet langs de kassa, niet tevreden, geld kwijt.

Zelf na die brave mensen gewoon te hebben opgelicht, blijven liegen en draaien, en vermoedelijk stemmen diezelfde idiooten ook nog altijd CD&V (want die gaan zorgen dat we ons geld, (dat niet eens meer bestaat)) gaan terugkrijgen,... jaja....
De bestolen spaarder moet optornen tegen ons-kent-ons systemen, waarvan sommige naïevelingen tegen alle kansen in, blijven hopen dat de oplossing van hun probleem door datzelfde ons-kent-ons systeem zullen aangedragen worden.
Nope, ontkenning, verjaring, uitdoving, doofpot van de hele affaire, dat is waarvoor CD&V minister Geens destijds de post van justitie gekregen heeft.

In zo’n duidelijk moedwillige ripp-off gevallen, ben ik voorstander van de efficiënte wijze waarop maffiagroepen hun centen terugvorderen van degenen die de afgesproken regels niet respecteerden.
Dat begint met de amputatie een vingerkootje…
Oud 10 juni 2021, 20:26   #63
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De schrik zit er goed in bij CD&V .

Nadat Coens in Ter Zake al zei dat hij ten alle prijzen wil vermijden dat het VB en N-VA bij de Vlaamse verkiezingen de meerderheid hebben gaat Eric Van Rompuy nog een stapje verder en zei hij in De Afspraak dat de pers te mals is voor N-VA en te weinig doet om hen te ontmaskeren.
Hij wil dus de pers gebruiken om de oppositie te muilkorven.

Het is niets voor niets dat de Vivaldi regering de subsidies aan de pers wil behouden.
Voor wat hoort wat.
Is Van Rompuy in de leer geweest bij Trump????? Leugenachtige verdachtmakingen rondstrooien zou moeten strafbaar gesteld worden. De scgrik zit er blijkbaar al in, dat ze oppassen tegen de volgende verkiezingen, de trado's gaan verschieten.............
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 23:03   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Schrik voor de volgende verkiezingen is de lijm die Vivaldi bindt.
Dat geldt niet alleen voor de tsjeven.

Laat ze vooral hun eigen graf graven.
Oud 11 juni 2021, 00:56   #65
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Dat zit er dik in ja, want die moeten toch wel iets kennen van de wetgeving rond genootschappen. ...

blijkbaar lijkt dat niet in hun hersens door te dringen dat een aandeelhouder geen spaarder is.
Er werd wel garantie gegeven... .
Oud 11 juni 2021, 01:11   #66
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Toch gewoon om te kotsen!
https://www.hln.be/binnenland/minist...doen~aa683e8f/
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 02:58   #67
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Christen, ja zo ne vuile katholieken hypcrieten, gefrustreerde misdienaar.

Jaloers dat hij alleen maar met de bellekes mocht rinkelen en niet de hosties mocht uitdelen met mijnheer pastoor.
Mijn peter noemde hen de kerksen: zij die zichzelf liefhebben en zeker niet hun naasten zoals de christelijke leer graag stelde.

Tis toch zo simpel…..Al decennia heeft CVP-CD&V alleen zich zelf lief waardoor de degenen die op hen kozen nu dat er geen doem preken meer zijn via de preekstoel in kerk ze nu niet meer op CD&V stemmen.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 04:17   #68
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, maar je moet hen begrijpen, ze vervelen zich.
Daarnaast zijn zij geen gevaar voor de staatsveiligheid en bedreigen ze geen prominete personen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 06:45   #69
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De bestolen spaarder moet optornen tegen ons-kent-ons systemen, waarvan sommige naïevelingen tegen alle kansen in, blijven hopen dat de oplossing van hun probleem door datzelfde ons-kent-ons systeem zullen aangedragen worden.
Nope, ontkenning, verjaring, uitdoving, doofpot van de hele affaire, dat is waarvoor CD&V minister Geens destijds de post van justitie gekregen heeft.

In zo’n duidelijk moedwillige ripp-off gevallen, ben ik voorstander van de efficiënte wijze waarop maffiagroepen hun centen terugvorderen van degenen die de afgesproken regels niet respecteerden.
Dat begint met de amputatie een vingerkootje…
ik volg u, wees gerust de lokale tseef / oplichter mag blij zijn dat hij mij niet liggen heeft gehad. (al ken ik wel de risico's van aandelen natuurlijk)
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 06:51   #70
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Er werd wel garantie gegeven... .
Dat kan wel zijn, maar dat was niet rechtsgeldig.

Allee de tsjeef van dienst stuurt zijn schaapjes naar de bank om hun centjes in venootsschap aandelen te stoppen. Ja ge komt bij den bankier en als naief schaap vraag je, "is dat wel veilig" dien bankier overtuigd dat zijn bank nooit failliet gaat draaien "jaja dat is heel veilig , ge kunt uw geld niet kwijt geraken.... "

(ja dat is een sales slet dus die moet zijn cijfer halen, die is in weze niet slimmer of beter als ne verkoper van derde hands BMW's.)

Dus familieke geeft centjes af, ... Jaren later na dikwijls goed rente te hebben verdient, gaat die bank toch wel niet failliet zeker... U bent aandeelhouder, .. u staat helemaal achteraan de fille schuldeisers...

U hebt geen overheidsgarantie want u bent aandeelhouder, geen spaarder en maakt dus geen kans op het garantie fonds.

Bent u opgelicht ? Ja eigenlijk wel men heeft u valse informatie verstrekt om u over de streep te trekken.

Gaat u centjes krijgen via een proces, ... ja tenzij ze u een schadevergoeding geven, ... maar die kans is heel klein, want het geld is weg.
Oud 11 juni 2021, 08:16   #71
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

"Aanval is de beste verdediging"?

De pers zou in de komkommertijd maar eens op het idee moeten komen de familie Van Rompuy of zelfs de ganse CVP eens op de rooster te leggen.

Door de geschiedenis heen is er genoeg te schrijven over de kaloten en hun strapatsen.
Oud 11 juni 2021, 08:20   #72
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
"Aanval is de beste verdediging"?

De pers zou in de komkommertijd maar eens op het idee moeten komen de familie Van Rompuy of zelfs de ganse CVP eens op de rooster te leggen.

Door de geschiedenis heen is er genoeg te schrijven over de kaloten en hun strapatsen.
Zoals Nigel Farage ook gedaan heeft tegen zijn broer?

Nigel Farage insults Herman van Rompuy, calls EU President a "DAMP RAG"

Foute boel?
Oud 11 juni 2021, 08:44   #73
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoals Nigel Farage ook gedaan heeft tegen zijn broer?

Nigel Farage insults Herman van Rompuy, calls EU President a "DAMP RAG"

Foute boel?

Dat ze vooral zwijgen het is al erg genoeg maar dan nog anderen aanvallen is er helemaal over.
Oud 11 juni 2021, 08:51   #74
Rahowa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat kan wel zijn, maar dat was niet rechtsgeldig.

.
Oplichting dus.
Oud 11 juni 2021, 08:57   #75
Rahowa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Dus familieke geeft centjes af, ... Jaren later na dikwijls goed rente te hebben verdient,
Je kreeg gewoon 1 % meer rente dan op het toen gangbare tarief.En als je intekende kreeg je 0,1 % korting op je hypothecaire lening.En zeggen dat ik iets meer dan mijn 2 eerste maandlonen daar heb ingestoken.

Ik ben opgelicht en wil hiervoor mensen het gevang zien indraaien voor vele jaren,het gaat hier om 51 miljard Belgische franken,een hallucinant bedrag.Alleen de katholieke maffia beschermt haar accolieten.
Oud 11 juni 2021, 09:08   #76
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Je kreeg gewoon 1 % meer rente dan op het toen gangbare tarief.En als je intekende kreeg je 0,1 % korting op je hypothecaire lening.En zeggen dat ik iets meer dan mijn 2 eerste maandlonen daar heb ingestoken.

Ik ben opgelicht en wil hiervoor mensen het gevang zien indraaien voor vele jaren,het gaat hier om 51 miljard Belgische franken,een hallucinant bedrag.Alleen de katholieke maffia beschermt haar accolieten.
U bent zeker opgelicht als men u heeft wijsgemaakt dat het een normaal spaarproduct was met kapitaalgarantie.

ik heb hier nog wat cera's liggen, daarvan heeft men bij de Cera toen (KBC) altijd gezegd dat dat da certificaten van venoot waren, dus deelbewijzen in een venootschap. Ik krijg daar ook elk jaar een uitnodiging van om naar de aandeelhouders vergadering te gaan. Maar dat is dus ook geen spaarboekje. En als morgen die venootschap wordt opgeheven omwille van financiele problemen ben ik mijn geld ook kwijt.

Het verschil is dat ze me nooit hebben gezegd dat dat een spaarboekje is, (want dat is het niet. )
Oud 11 juni 2021, 09:25   #77
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Daarnaast zijn zij geen gevaar voor de staatsveiligheid en bedreigen ze geen prominete personen.
Het zijn geen staatsgevaarlijke Voorposters.
Oud 11 juni 2021, 09:34   #78
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
enkel "prominente" personen verdienen bescherming ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 11 juni 2021 om 09:52.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 09:37   #79
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, het zal onze schuld zijn dat zij werkloos zijn. Dat de meesten geen kloten uitsteken op school heeft er niks mee te maken.
Diploma's ???????? Enkel allah en mohammed zijn belangrijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 18:20   #80
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik begrijp niet dat zo een J M K zoiets durft zeggen.
Dit terwijl heel veel vacatures niet ingevuld geraken?

En dat van die prominente personen?
https://www.hln.be/royalty/amalia-zi...lijk~ac6d6e44/

Ik heb sterk de indruk dat prominent niet noodzakelijk integer betekend in Brussel, in Holland zien ze dat anders.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be