![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha Cufi jij hebt het over pure Apartheid, perfekte Kastenstelsel, in Indiase stijl, extreme segregatie is zelfde. Communicatie Muren, taalbarrieres, cultuur apartheid, religieuze kaste vorming. Er is dan geen maatschappij meer. Teveel mensen raken in sociaal isolement denk ik, ik nu ook. Ben kasteloze paria. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neha (17) draagt een jeans, haar ooms slaan haar dood ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een samenleving die abortussen tolereert zodat ze eugenetica met vaccins en meer kunnen krijgen verwacht ik ook niet veel anders meer. 2 opties. Repent or burn
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het 1001-ste:
Slechts 3 op de 10 vrouwen met niet-Europese nationaliteit werken. “Ons migratiebeleid faalt op alle vlakken” https://www.hln.be/geld/slechts-3-op...r-br~af0bf2c2/ (Betaalmuur)
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha baarmeiden werken fulltime om een nieuw leger te baren voor Allah natuurlijk hahah maar waar zijn de baarmeiden van de Germaanse Goden dan?? ARES, god van de OORLOG, geliefd door alle Germaanse baarmeisjes. zonder Fulltime barende, zogende, wassende, schrobbende en kokende meiden sterft elk ras en volk uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() de verwende witte apen zitten met de gebakken peren
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() maak van huishoudkunde een universitaire richting
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Monkey business * Best eigenaardig te vinden dat de films over de apenplaneet terug véél op het programma staan bij de meeste TV -zenders?? Zou men daar iets willen met vertellen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2021 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=LB_w...XvRpe&index=53
Secrets Of War, The Price Of War 01 Prisoners 1 WO I was de laatste oorlog met een code. Erna is het gewoon wat willekeurige burgers gijzelen, afmaken, gevangennemen, terreur onder zaaien. Dus de multikul is ook gewoon een afgeleide. Een nieuw wapen voor willekeurige burgers te pesten...
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 2 augustus 2021 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=CW4i...RXvRpe&index=5
Secrets Of War, Espionage 05 Women Spies In World War 2 En vernietigde het moraal van de vijand. Goede reeks. 1 van hun beste, deze.
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat men voor te beginnen dringend moet doen is de kraan dichtdraaien. Geen migratie meer toelaten zodat de zaken niet nóg ontsporen. Dat lijkt me de evidentie zelve.
Dan kan men vervolgens aan de slag om de problemen met de huidige mensen terplekke op te lossen. Helaas stel ik vast dat men op beide punten grandioos faalt. Nog even en we hebben tal van no-go zones zoals dat nu reeds het geval in bepaald voorsteden van Parijs, waar de politie gewoonweg niet meer komt. En dan zijn er nog voorstanders van de multiculturele samenleving of die migratie aanmoedigen? Dit moet wel het toppunt van dommigheid zijn, objectief gezien kan je niet anders dan dit constateren.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 3 augustus 2021 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best al doende laten leren door haar moeder en vader bij te staan. Schoolplicht voor vrouwen tot 16 jaar.
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja zeker zwarten zijn even racistisch hindoes haten vaker blanken dan ik dacht, valt toch tegen zwarte surinaamse cultuur is extreem racistisch en daarom is alles in suriname nu ter ziele. Surinaamse apartheid is zielig en zelfvernietigend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bruine die ik ken moest zich laten testen op corona. "Het moet een vrouw zijn en het mag geen zwarte zijn" tja....
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is algemeen geweten dat ik soms al wel eens de voor sommigen duistere sites die in groten getale op het Internet te vinden zijn er durf op nalezen.
Vrij recent las ik het volgende:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hahaa elke meid een universitaire graad laten behalen huishoud ingenieurs he of huisslet professoraat en dan vanaf jonge leeftijd laten trouwen, baren , zogen,, huishouden |
|
![]() |
![]() |