![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat schrijven met een kalligrafie pen, in het Gotisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er bij mij niet in gaat is een kwiebus die niet eens 10 minuten vooruit kan denken om te beseffen dat hij niks kan doen met oefenwapens, en dat het totaal idioot is om een al dan niet mislukte booby trap te leggen aan een auto waar een brief in zou liggen, maar wel zelfs maar zou kunnen DENKEN aan een telefoon te nemen met een pre paid card. Ik zelf zou niet weten hoe ik het moet doen om 3 weken te verdwijnen zonder dat men mij vindt als men met een gans leger en alle inspanningen van een land mij wil terugvinden. Zou jij weten hoe je dat moet doen ? Ergens zou ik een of ander materieel of electronisch spoor hebben nagelaten dat mijn route waarschijnlijk verraadt. Hoe kan een kwiebus die nog niet eens door heeft wat hij wel en niet moet stelen, daar dan in lukken ? De framing lijkt mij evident, en het is een framing die al 40 jaar met succes wordt toegepast op visies die niet overeenkomen met de hoofdlijn die de mediocratie wil trekken: "associëren met nazi's". Proof by nazi. Hier wilde men "kritiek op het geviroloog" associeren met extreem-rechts = nazi. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2021 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft eerder een narcistische persoonlijkheidsstoornis, denk ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja al jaren op zoek naar een van die copy's van de falling madonna with the big booby's by from Clomp.
zou wel schoon zijn in mijn living. ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 15 juni 2021 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Wel, aan het koninklijk paleis in Laken zijn ze in elk geval klaar voor moest De vlaamse Rambo Jurgen plots opduiken vanachter een struik of vanonder een riooldeksel.
Superior Fire Power. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 juni 2021 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strategisch bij elkaar opgesteld, professionalisme la Belgique
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals papa aan de deur op wacht gaat staan voor de Boeman, terwijl klein broertje bang zijn soep verorbert he. Papa staat daar stoer en onbevreesd de Boeman op te wachten, niewaar, met Superior Fire Power... Wat uiteindelijk telt, is dat klein broertje zijn soep braaf en bang opeet. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2021 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaal doet mij denken aan dat meisje Madeleine dat in Portugal is verdwenen. Mysterie, mysterie, mysterie.
Er zullen nog documentaires worden gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Jurgen is ondertussen inderdaad al bijna deel van de folklore, als je er kleine kinderen bang mee kan maken dan heeft het toch nog zijn nut gehad, heel dat circus.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha, ja, ik zie dat al 10 jaar van hier: "Janneke, eet uw bord soep leeg, of de Jurgen gaat komen !"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 |