Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2021, 20:25   #61
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Juist en voor een kanker waar nog niets tegen bestaat, zou ik gerust proefkonijn willen zijn voor experimentele behandeling.

Edit: als ik die kanker zou hebben natuurlijk.
Maar we weten hoe we moeten vaccineren?
CoronaVac was op de markt voor deze mRNA vaccins, dus waarom op 1 paard wedden dat nog niet zo veilig is als een geïnactiveerd vaccin?
Een geïnactiveerd vaccin moest de noodoplossing zijn en dan terwijl mRNA veiliger maken. Dat ze effectiever zijn maakt niet dat we zulke adverse reactions moeten tolereren.
Niet zolang ik geliefden heb. Never.
Oud 23 juni 2021, 20:47   #62
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als ik een hartoperatie nodig heb en die dokter wilt een experimentele procedure op mij uitoefenen, terwijl er een bewezen effectieve methode is; dan ga ik toch voor het laatste.

Als die nu aandringt op het experiment en alternatieven tegenwerkt, verliest die al mijn vertrouwen.
De aanpak van de pandemie was helemaal niet experimenteel of alternatief.
De aanpak volgde het boekje van 99 procent van de Westerse medische wereld.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2021, 20:49   #63
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar we weten hoe we moeten vaccineren?
CoronaVac was op de markt voor deze mRNA vaccins, dus waarom op 1 paard wedden dat nog niet zo veilig is als een geïnactiveerd vaccin?
Een geïnactiveerd vaccin moest de noodoplossing zijn en dan terwijl mRNA veiliger maken. Dat ze effectiever zijn maakt niet dat we zulke adverse reactions moeten tolereren.
Niet zolang ik geliefden heb. Never.
Zo lang we dat niet weten, moeten we maar bidden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 23 juni 2021, 20:53   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het moet nog bevestigd worden dat Covid de effective oorzaak is
...
Men onderzoekt of er een link is tussen dat overlijden en covid.

U kiest als draadtitel: Vaccin gelinkt aan dood van 13 jarige

Uw eerste zin is: het moet nog bevestigd worden ....

Kwestie van framing bent u effectiever dan het virus besmettelijk is.

Oud 23 juni 2021, 20:54   #65
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zo lang we dat niet weten, moeten we maar bidden.
Schoofzak, de eerste logische zet was een geïnactiveerd vaccin op de markt brengen. China deed dit.
Hoe is hun pandemie verlopen vergeleken met het westen?
Oud 24 juni 2021, 04:49   #66
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aanpak volgde het boekje van 99 procent van de Westerse medische wereld.
Nee, in tegendeel. We hebben ongeveer alles gedaan wat op voorhand gezegd werd dat men NIET moest doen. En de enige reden waarom we dat gedaan hebben, is dat een zekere professor Ferguson dat voorstelde, en dat in navolging van het regime in China was. Die, zoals nu zelfs meer en meer "officieel" begint door te dringen, ons van A tot Z belogen hebben in deze zaak.

Er was zo helemaal geen "draaiboek". Men heeft vanalles op het moment zelf uit zijn botten geslagen. Ik weet dat je moeite zal hebben om dat te geloven, maar het is niet voor niks dat ik die mensen al meer dan een jaar kwakzalvers noem hoor. Want dat zijn ze.

Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2021 om 04:50.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2021, 07:56   #67
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, in tegendeel. We hebben ongeveer alles gedaan wat op voorhand gezegd werd dat men NIET moest doen. En de enige reden waarom we dat gedaan hebben, is dat een zekere professor Ferguson dat voorstelde, en dat in navolging van het regime in China was. Die, zoals nu zelfs meer en meer "officieel" begint door te dringen, ons van A tot Z belogen hebben in deze zaak.

Er was zo helemaal geen "draaiboek". Men heeft vanalles op het moment zelf uit zijn botten geslagen. Ik weet dat je moeite zal hebben om dat te geloven, maar het is niet voor niks dat ik die mensen al meer dan een jaar kwakzalvers noem hoor. Want dat zijn ze.
Er was 10j geweten dat er een pandemie kon komen die sars1 zou overtreffen.
Welke voorbereidingen nam dit land en welke mensen poogden wanbeleid toe te dekken? Hoeveel meer mensen stierven onnodig door een liberaal en viroloog die het virus minimaliseerde en alzo vrij spel gaven?
Een pandemie bij de nekvel grijpen doet ge aan de start, een showke op tv opvoeren verandert daar niets aan. Bloed is op hen.

Zijn deze mensen ontslagen? Ik zag er ene zelfs de prijs van communicatie ontvangen.
Oud 24 juni 2021, 08:39   #68
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men onderzoekt of er een link is tussen dat overlijden en covid.

U kiest als draadtitel: Vaccin gelinkt aan dood van 13 jarige

Uw eerste zin is: het moet nog bevestigd worden ....

Kwestie van framing bent u effectiever dan het virus besmettelijk is.
Er is een links, de jongen stierf aan z'n hart 3 dagen na zijn 2de spuit. Dat is de link, of dit echt de oorzaak is weten we niet zeker en dat gaan we nooit weten tot we zien dat er meer gevaccineerde kinderen dood gaan dan niet gevaccineerden. Nog even volhouden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be