![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CoronaVac was op de markt voor deze mRNA vaccins, dus waarom op 1 paard wedden dat nog niet zo veilig is als een geïnactiveerd vaccin? Een geïnactiveerd vaccin moest de noodoplossing zijn en dan terwijl mRNA veiliger maken. Dat ze effectiever zijn maakt niet dat we zulke adverse reactions moeten tolereren. Niet zolang ik geliefden heb. Never.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aanpak volgde het boekje van 99 procent van de Westerse medische wereld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kiest als draadtitel: Vaccin gelinkt aan dood van 13 jarige Uw eerste zin is: het moet nog bevestigd worden .... Kwestie van framing bent u effectiever dan het virus besmettelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is hun pandemie verlopen vergeleken met het westen?
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was zo helemaal geen "draaiboek". Men heeft vanalles op het moment zelf uit zijn botten geslagen. Ik weet dat je moeite zal hebben om dat te geloven, maar het is niet voor niks dat ik die mensen al meer dan een jaar kwakzalvers noem hoor. Want dat zijn ze. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2021 om 04:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke voorbereidingen nam dit land en welke mensen poogden wanbeleid toe te dekken? Hoeveel meer mensen stierven onnodig door een liberaal en viroloog die het virus minimaliseerde en alzo vrij spel gaven? Een pandemie bij de nekvel grijpen doet ge aan de start, een showke op tv opvoeren verandert daar niets aan. Bloed is op hen. Zijn deze mensen ontslagen? Ik zag er ene zelfs de prijs van communicatie ontvangen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |