![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer is hier eigenlijk niet over te zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nultolerantie voor gespuis dat ook maar één procent vind dat dit gerechtvaardigd zou zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn punt blijft wel, beleidmakers willen een drugsprobleem. Deze generatie politici veroorzaken zelfs zelf problemen om hun narcistische zelf als redder op te dragen.
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommige journalisten schijnen meer te kunnen oplossen dan het arsenaal aan politiemensen hun wapens en het gerecht samen ...? Ik wens die journalist het allerbeste voor zijn herstel en duim voor hem, moedige man zelfs al had hij er zijn beroep van gemaakt.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Missie Peter R. de Vries slaagt: kabinet geeft 10.000 staatlozen alsnog een paspoort https://www.ad.nl/politiek/missie-pe...oort~acfbadce/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek is volgens mij een groter probleem dan mensen die coke in Europa dragen en verkopen. Voor mijn part regulariseren ze gewoon beter. Alles ging goed in onze samenlevingen tot politici overal beleid tegen voerden en alzo systematisch alle vrijheden en rechten afpakte. De oorlog tegen drugs is een oorlog tegen de mensheid. Ze willen mij vaccineren met boecht maar cannabisolie is niet te krijgen? Zulk infantiel beleid zal door geen enkel weldenkend mens ooit serieus genomen worden. De tijd dat mensen meelopen met wat die politici dicteren is lang gedaan. Die druglords zijn als het ware gelijk toen ze alcohol smokkelde met de drooglegging. Nihil verschil.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Economisch rechts, op migratiegebied eerder links (hardwerkende migranten welkom), journalistiek rechts (de waarheid moet altijd boven tafel), met drugs realistisch (reguleer de verkoop), op gebied van kindermoorden een onvermoeibare jager op de daders. tot 20, 30 jaar na de daad. Veel Nederlanders en politici irriteerden zich aan de brutale en indringende wijze waarop De Vries voortdurend politie en justitie onder vuur nam middels zijn vele tv shows. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 juli 2021 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor sommigen niet nee, zij vinden dit allemaal normaal als ze hun pillekes maar kunnen slikken.
Het is zoals met de Moslimoverrompeling, het helpt niet je ogen te sluiten voor het probleem.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
16 jarigen geraken legaal aan een drugs die meer maatschappelijke problemen dan cocaïne veroorzaakt. Waar is dan die consequentie, he? Tientallen jongeren per kwartaal belanden op spoed met een alcoholvergiftiging, soms fatale afloop.
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er mensen tegen hardwerkende, geïntegreerde Moslims zijn, in Nederland niet en nergens denk ik. Het is die andere soort die de boel om zeep helpt. Vandaag ben je al controversieel als je de normale menselijke waarden respecteert.
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Vries jaagt vooral op kleine visjes. Niet op de grote, met tentakels tot in het koningshuis. In tegendeel, die neemt hij in bescherming door en ronduit over te liegen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 juli 2021 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook tegen niet hardwerkende niet-moslims ?
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook cocaïne was ooit medicinaal. Het is door dat uit de apotheek te halen dat het in handen van slechte mensen is gekomen. Volgens mij heeft de politiek dat zo gespeeld en wilt ze juist conflicten en oorlog. Order out of chaos.
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we cannabis regulariseren dan hebben we op een vingerknip jobs, jobs en nog eens jobs die aanzienlijk de economie zullen boomen. What are we waiting for?
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniet maar drink met mate (hoe groot die mate is, is persoonlijk en afhankelijk van de situatie. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik echt goesting krijg om me zat te zuipen -wegens dipje- dan koop ik alcoholvrij bier. Dat werkt echt nog goed, als ik dat niet had was ik wellicht meer dan 2x per jaar aan het sloeberen. Bon, mijn punt is dat wanneer mensen een war on drugs voeren; ze niet blind kunnen zijn voor alcohol. Beter is natuurlijk een verantwoord gebruik meegeven en inzien dat sommige mensen beter iets groen gebruiken dan vloeibaar te kappen.
![]() |