![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() All others pay cash.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juli 2021 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Ik betaal geen belastingen zodat madam nog een BigMac in haar kas kan steken
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 juli 2021 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit mededogen met elke coiffeur:
![]()
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Dit lijkt me doorslaggevend.
Citaat:
Maar daar de lijst oneindig is, blijft er meer dan genoeg over, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ook tellen als argument natuurlijk.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, "het hof van Cleve" is ook prijzig, hoor
![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Holy Fucking Fuck
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een paar sterrenzaken die ik België zeker nog wil bezoeken, maar Goossens is daar niet bij. Het hof van cleve straalt zowel buiten als binnen helemaal niks uit.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 22 juli 2021 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg nooit nooit maar ik ga daar niet terug. Uiteraard is het lekker (zou eraan mankeren) maar ik mis een ziel en warmte in het hele opzet, van aankleding tot sfeer en jovialiteit. Klinische commercialiteit. Destijds had ik dat wel in een echte driesterren eettempel zoals bij Wijnants of Vanhecke, lang geleden of (nog langer geleden) bij Romeijer. De Michelinrating van Goossens zijn Hof is een lachertje. Echt. (Laatste en enige ervaring waar ik persoonlijk van getuig was wel 2018.)
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zal het wel wat betaalbaarder en dichter bij huis houden. Een anderhalver , seignant gebakken, met goei frieten en een bakje eerlijke sla, opgediend door Lieve.
(en dat is genoeg informatie voor de ingewijden)
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Poepershoek, overijsel
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerechten duur of minder duur: HET criterium heet "lekker". Dat geldt zowel voor een snee huisgemaakte superbe kalfskop tot een dagverse truite en bleu ergens in d' Ardennen of slibtongetjes meunière op Norderney. Of een kom Penang Hokkien Mee in mijn favoriete joint ginder. Of een 'menu découverte' bij Sang Hoon in Liernu. We kunnen 't ene en 't andere waarderen. Ofni soms? ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beiden zouden meerderheden worden in Zuid-Nederland, in plaats van minderheden in Groot-Nederland. Maar met het aan de lopende band importeren van heidenen hebben de Franstaligen de overeenkomst geschonden, dus de hereniging kan terug ter sprake gebracht worden.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zure Haringen.
Maar toegegeven, dat hebben ze ginder in de Vlonders ook met hopen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 juli 2021 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst een keer per week, dan een keer per dag en straks vijf keer per dag.
"Onze wens is om dat vvv... een keer per dag te doen" ![]() (liegen mag tegen de ongelovige) ![]() Een van de enige redenen die ik kan bedenken om niet met Nederland samen te gaan. De vrijheid van religie gaat er boven de vrijheid om van religie geen (over)last te hebben.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 23 juli 2021 om 06:52. |
![]() |
![]() |