![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vaccin dat zelfs besmettingen kan tegenhouden? Zijn er die überhaupt bij andere besmettingen? En op hoeveel jaren zijn die ontwikkeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de gevaccineerde dan, maar die kan dan ook die ziekte niet meer,verspreiden. Wanneer nu gevaccineerden besmettelijk blijven, hebben we niet met een efficiënt vaccin te maken. Dat ze onveilig zijn wisten we al.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een relatief recent voorbeeld van een vaccin dat een besmetting 100% tegen kan houden.
Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polio, griepvaccins, ...
Nu werken die niet 100%, maar als ze werken wordt je dus niet meer ziek en verspreid je dat ook niet. De antistoffen doden het virus. Als je ziek wordt van corona ben je daarna circa 8 maand immuun voor je weer ziek wordt. Tenzij ge blootgesteld wordt en uw geheugencellen “resetten” en opnieuw 8 maand verder kunnen.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook als de ziekte of infectie-symptomen veel minder zijn kun je het virus nog altijd verder verspreiden. Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik heb toch liever dubbel glas dan een houten plank. Betekent niet dat er geen kou binnen kan.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moest griep verleden tijd zijn? Laatst gewijzigd door Micele : 6 augustus 2021 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een vaccin werkt ben je niet meer besmettelijk. Uw antistoffen doden het virus alvorens het kan uitbreken. Bij dit experimenteel mRNA vaccin blijft een groot aantal gewoonweg besmettelijk. Het vaccin is dus lang niet zo veilig en effectief als traditionele vaccins.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mRNA vaccins zijn al antiek.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt niet helemaal. Met vaccins ga je de verspreiding van ziektes indijken, maar ziektes uitroeien gaat niet zo eenvoudig. Sommige ziektes zijn uitgeroeid met vaccins (Polio, vaccin was overigens verplicht), andere niet: Ebola, Influenza, ...
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei: het is niet antivax daadwerkelijke vaccins te vragen. Bij traditionele vaccins waren alle mutanten al toegevoegd. Waarom dan verder gaan met antiek waar de meerderheid gewoon besmettelijk van blijft?
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer duidelijker schrijven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Principe “CoronaVac”. En dan moeten ze nog rekening houden dat ze die virussen niet kweken in foetale cellen of ik weiger wederom.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op voorwaarde dat er zo geen eigenaardige dingen gebeuren.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, zedde na aant zwansen of hoe zit da hier?
Men voegt die mutaties aan vaccins toe nadat ze plaatsnamen. Daarom dat men jaarlijks tegen de griep vaccineert, het virus heeft een relatief hoge mutatiegraad en dus moeten die vaccins aangepast worden. Bij deze vaccins spuiten ze gewoon verder, ook al is gebleken dat gevaccineerden gewoon besmettelijk blijven. Kern van mijn betoog: traditionele vaccins zijn veiliger en effectiever. mRNA vaccins zijn veel te gevaarlijk en inefficiënt. Maar als ge liever die lobbysletten gelooft, be my guest.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN