![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe me een lol, Rudy, en kom eens een beetje op voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 augustus 2021 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verrijking, diversiteit, ben jij daar niet voor?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan kunnen ze die tegenover elkaar plaatsen, toetsen aan elkaar, de verschillen herkennen, de redenen ervoor ontdekken, alzo dichter komende tot de realiteit. Tegenstrijdigheid / leugen kun je niet ontdekken als je niet kunt vergelijken he. Neem nu die beschuldiging: "leerlingen bestookt zou hebben met eenzijdige informatie" Wot? Die leerkracht heeft anders niemand verboden om andere zaken tegen de leerlingen te zeggen. Hij voegde zijn meningen toe, DAAR HIELD HET OP. Dit in tegenstelling tot die school, en andere nazi's, die WEL anderen tegen houdt (censuur, verwijderen berichten, schrappen accounts) Die beschuldiging is de wereld op zijn kop. Ze verwijten een ander wat ze zelf reeds impliciet doen met dat verwijt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 21 augustus 2021 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de jaren 33-45 hadden ze in Duitsland en omstreken dan ook veel minder problemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad, maar dan hoor je ze niet...
Onze leeraar godsdienst ging eens een mini verkiezing organiseren... oei oei oei, pakte dat resultaat verkeerd uit, bleek hij les te geven aan een klas vol bloedorstige racisten. er was er maar ene rooie geloof ik. Ondanks het feit dat ik mijn kerkelijk recht heel goed kon heb ik nog nooit zo laag gescoord voor godsdienst als toen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De job van een onderwijzer is onderwijzen en daarbij mag hij/zij geen kleur tonen of voorkeur hebben , maar zich strikt aan de feiten houden. De waarheid heeft zo zijn rechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de leraar bijval zal krijgen dat lijkt mij wreed twijfelachtig.
Toch begint het vaccineren meer- en meer te lijken op een soort van dwingelandij in de zin van dat je er niet meer zal komen met te zeggen: "Ik moet dat niet!" of met "Probeer mij eerst te bewijzen dat de vaccins werken!" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die parallel is hier direct te maken. Er is een scoutsbeweging met een leider. De nazi's komen op. Ze rangeren de leider buiten. Zetten in zijn plaats een geindoctrineerd gewillig braaf vrindje. Oh. Blijkt plots dat de verondersteld-geindoctrineerde dat niet (meer) is. 's Avonds binnen de tent verhalen over roze balletten met NSDAP leden ! FOEI! MISBRUIK VAN POSITSIE!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 21 augustus 2021 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog steeds een ernstig tekort aan leerkrachten. Daardoor tuimelt er tegenwoordig vanalles en nog wat de scholen binnen: snowflakes, sissies, boomknuffelaars, bakfietstrappers, profeten op sandalen, Groene zuiveren in de leer... en, helaas, ook antivax-betweters.
![]()
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen, als hij op het enige ECHTE probleem met covid heeft gewezen, en daar iets wilde aan doen, dan kan men dat toch moeilijk kwalijk nemen en zou die mens moeten gefeliciteerd worden he. Wat is het enige echte probleem van covid ? Het is dat wij van onze maatschappij een totalitaire dictatuur hebben gemaakt omwille van een zottigheid, namelijk "besmettingen willen tegenhouden", terwijl de gevolgen van covid totaal te verwaarlozen zijn. In de mate dat die mens zijn leerlingen hun ogen wil doen openen, heeft hij natuurlijk niet enkel groot gelijk, maar is bovendien gewoon totaal in zijn rol. Alles wat mensen dus kan doen inzien dat om van die gekte af te geraken, covid volop moet floreren, en besmettingen schering en inslag moeten zijn, is in dat geval inderdaad iets dat het enige echte probleem van covid aanpakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dan dat een hoog-gediplomeerde professor in de vaccinologie klinkklare wetenschappelijke onzin op TV komt vertellen, en "forum virologen" daarover gelijk hebben ? (ik heb het natuurlijk over Van Damme zijn lymfeknopen lulkoek). Je hebt dat toch ondertussen begrepen, hoop ik, dat Van Damme daar gewoon in ging tegen wat er toen allemaal wetenschappelijk gekend was, en dat nadien meer dan duidelijk is geworden dat hij gewoon verkeerd was en zware onwaarheden gedeclameerd had ? En dat "forum virologen" dat toen direct hebben aangegeven en dus in overeenstemming waren en nog steeds zijn met wat er ondertussen daarvan gekend is ? Of heb je dat niet begrepen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2021 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg gewoon: ik moei me niet met jouw pillen - moei jij je dan niet met de mijne, punt. Als je bang bent van virus leef dan wat gezonder, heb je minder reden om bang te zijn. Smijt je zetel en je soap weg en kom wat meer buiten, ... zo van die zaken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was Wittgenstein wel een zwijgoloog?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast het Covid: Mensen die lijden aan een ingebeelde ziekte (hypochondrie) en daar alle dagen met bezig zijn (allerlei gewone lichamelijke verschijnselen worden gezien als teken van een ernstige ziekte) krijgen dat in de meeste gevallen nog erger of zie ik dat verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, ik zeg niet dat het een drama is om kinderen te vaccineren. Het is niet erger om kinderen te vaccineren, dan om ze aan te zetten tot roken bijvoorbeeld. Dat is ook geen drama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als leraar je leerlingen bestoken met 'gekleurde' emails of facebookberichten, dat begint er toch op te trekken. Wel, het gaat eindigen met dat onderwijzend geval zoals dat directeurke in Ronse die zo graag een minister beledigde. Ne sjot tegen zijn kloten dus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |