![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Morgen antwoord...
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Idealen hebben is één ding, deze uitvoeren is iets anders. Daarvoor heb je een organisatie nodig, je kan op je eentje niet de wereld verbeteren wat niet wil zeggen dat ik op mijn luie kont blijf zitten & me nergens voor inzet, integendeel. Ik draag mijn steentje bij, wees gerust. ![]() Vwala. |
|||||||
![]() |
![]() |
#64 | ||||||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor het :EIGEN VOLK EERST JA! |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Thomas??? |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Terug naar de tekst.
Kijk, zal ik een tekstje schrijven over de Vlaamse mevr. X of Y in Morganland? Zo'n verhalen kennen jullie ook genoeg hé! Vol sentiment etc etc... Droeve verhalen over mensen die in vreemde culturen terechtkomen en veel van hun rechten verliezen.... Verhalen die niet verzonnen zijn om een of andere partij in discrediet te brengen! DEZE verhalen zijn echt! Ik blijf bij mijn standpunt dat het NIET langer van één kant moet komen. Het is niet omdat Europa een droef imperialistisch verleden achter zich aansleept dat wij nu het asielcentrum van de wereld moeten zijn! Dat beseft iedere politieke partij! maar in plaats van aan een oplossing te werken modderen ze maar wat aan en creëeren ze een enorme ontevredenheid bij de eigen bevolking, wat ruimte geeft aan partijen die enkel op deze ontevredenheid teren. Groot is dan de verontwaardiging om een zoveelste Zwarte Zondag! Boehoehoe! ![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga de vraag even heel simpel stellen: Vindt U dat de repatriëring in het verhaaltje aanvaardbaar is als 'collateral damage'?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#76 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de slogan van de partij die geviseerd word in jouw stukje EIGEN VOLK EERST was/is!!?? Gezien je verhaaltje, concludeer ik dat je ANDER VOLK EERST hoog in het vaandel voert. Als er niet méér dan dat soort onzin in jullie politieke programma staat is het even triest gesteld als bij de mensen die jullie zo verafschuwen Citaat:
Citaat:
Ten eerste loop ik niet in uw zwart-wit tactiek Ten tweede mag u ophouden mij te vergelijken met een stuk onbenul als een G.W. Bush. De PC van verhaaltjes als dat van u en van de mensen die dit soort onzin uitkramen hangt FERM mijn keel uit. Wat triestig is, is dat u niet reageert op verhaaltjes DIE ECHT GEBEUREN van vrouwen die naar Morganland gaan tegen beter weten in. Of is dat een andere situatie? Leg eens uit vanuit zo'n verhaal wat wij hier dan nog moeten tolereren!? |
|||
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein Pierke gaat anders leven.
Klein Pierke is een doorsnee Belg die zijn brood verdient in de staalnijverheid. Dank zij jarenlange hoogconjunctuur heeft hij kunnen meegenieten en zich een klein huisje met een tuintje gekocht.Klein Pierke leeft heel gelukkig samen met zijn gezinnetje. Zijn inkomen is min of meer verzekert dank zij het goed sociaal vangnet waarover België beschikt. Ook Morgan hoorde in het verre Zimbabwe over de rijkdom in dat kleine België. Een verre oom van hem woont reeds jaren in dat luilekkerland en vertelt hem hoe gemakkelijk het is om in België politiek asiel te krijgen. Hij kan er rekenen op de steun van allerlei vreemdelingenorganisaties. Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding zal Morgan wel helpen en voor een goede advocaat zorgen. Hij krijgt te horen welk verhaaltje hij moet vertellen om die domme Belgen ervan te overtuigen dat hij een politiek vluchteling is. Dank zij de wet op de gezinshereniging kan hij ook zijn familie laten overkomen. Morgan heeft een zeer grote familie. Jaren later is AGALEV uitgegroeid tot de belangrijkste partij in België, mede dank zij de steun van de talrijke migranten in België. De kerncentrales zijn ondertussen gesloten, veel landbouwers hebben door de zware milieuwetten hun activiteiten moeten stopzetten . De vrijgekomen landbouwgronden werden alras ingenomen voor sociale woningbouw voor de vele migranten die in België verblijven. De Belgische wegen zijn al jaren dichtgeslibd want ook Morgan en zijn familie hebben natuurlijk recht op een eigen autootje. Doordat de leveringen steeds moeilijker de bedrijven kunnen bereiken en door de zeer strenge milieuwetten door AGALEV opgelegd kunnen de bedrijven steeds moeilijker concurreren met de bedrijven in de lage loonlanden. Een voor een besluiten de bedrijven hun activiteiten naar die lage loonlanden te verplaatsen. Ook het bedrijf waar Morgan en klein Pierke tewerkgesteld zijn besluit naar lage loonlanden uit te wijken. Het liet zijn oog vallen op Zimbabwe. Aangezien Morgan da taal van Zimbabwe machtig is en goed met het bedrijf vertrouwt is wordt hem door de directie een flinke promotie aangeboden indien hij het bedrijf wil helpen opstarten in zijn land van herkomst. Klein Pierke, ondertussen een goede vriend geworden van Morgan, hoopt hem te vergezellen. Klein Pierke heeft echter bijna de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en komt daardoor niet meer in aanmerking. Door de vergrijzing van de bevolking en de slechte economische toestand zijn de pensioenen onbetaalbaar geworden. Klein Pierke moet nu leven van het bestaansminimum. Landbouwproducten worden reeds jaren ingevoerd, door de hoge vervoerskosten en de slechte economische toestand worden zij vrijwel onbetaalbaar voor de gewone man. Klein Pierke besluit ten einde raad zijn huisje te verkopen, zijn gezin moet tenslotte eten hé. Doordat de meeste migranten ondertussen hun huizen verkochten om de bedrijven te volgen, de meesten hebben immers een dubbele nationaliteit, is de immobiliënmarkt totaal ingestort. Zijn huisje raakt hij aan de straatstenen niet meer kwijt. Hoe het met Klein Pierke afliep weet ik niet, dat laat ik aan uw verbeelding over. Voor AGALEV heeft hij alvast niet meer gestemd. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus schreef:
Citaat:
Jij hebt alvast geluk, kaboutershuisjes kun je eten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 | |