![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() iedere nazi is een nationalist maar niet iedere nationalist is een nazi!
We zijn strafbaar afhankelijk van het strafboek, maar wetten worden gemaakt door politici. Daarom is het normaal dat het Vlaams Belang eenmaal aan de macht een aantal wetten zoals de anti racisme wet meteen zal afschaffen dat enkel dient om de vrije meningsuiting te beknotten. Het amerikaans model inzake vrije meningsuiting is beter, je kan alles zeggen enkel oproepen tot geweld en moord niet. De vrije meningsuiting moet volgens mij absoluut zijn. Zolang er geen rechten van de mens en europese verdragen geschonden zijn hebben we vrij spel ![]() Althans als we hopelijk ergens in 2006 een absolute meerderheid halen in een Antwerpse gemeente dan pas kunnen we tonen wat we waard zijn. Ik geloof in een democratisch alternatief. Dat alternatief zal het Vlaams Belang heten. Eigen volk eerst verdomme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een grote verschil is wel de economie. Het 300-procentenplan van Stalin kostte miljoenen slachtoffers, terwijl Hitler juist zo'n 6 miljoen mensen weer aan het werk hielp met zijn herbewapening, bebouwen, U-Bahnen en andere. Citaat:
Maar indien je in 3 jaar tijd (1941-1944) zo'n 4.5 miljoen mensen van 1 bevolkingsgroep ombrengt, dan is dit veel vreselijker. Je hebt groot gelijk jongen. (ja, dit is sarcastisch) Ik reken eventjes niet de 200.000 euthanasiepatiënten, de 2.5 miljoen zigeuners, de miljoenen Russische krijgsgevangenen en andere mee, omdat die van eenzelfde bevolkingsgroep zijn, volgens jou, daar in de Russische kampen ook allemaal mensen van "dezelfde soort" zaten. Nu, begrijp mij goed, ik heb niets voor Hitler of specifiek tegen Stalin of het Communisme maar je moet nu ook niet gaan zeveren. Ik begrijp wat je zegt, maar wanneer je met valse argumenten iets gaat onderbouwen, wordt dit een wankele constructie, en gaan mensen minder aangespoord zijn om jouw punt te zien en misschien zelf van mening te veranderen. "The most perfidious way of harming a cause consists of defending it deliberately with faulty arguments" - Nietzsche |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mag ik een van je andere nicks weten? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |