![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha meeste moslims zijn toch door moslims zelf doodgemaakt en verkracht, en geschiedenis is het harde bewijs. Islam is ahw Kannibalistisch geloof, eigen moslim soort verkrachten, afmaken en verteren. Alle moslim naties haten elkaar denk ik. Er is geen islamitische Eenheid, en daarom is er geen ISLAM. Stelletje Hedonistische, maniakale, normloze, impotente, vrouwenhatende machtsclans is het, geen Islam. Hoofdkenmerk Islam is toch Vrouwenhaat, vrouwen zijn vijanden van de moslim mannen en worden bruut onderdrukt en afgemaakt, als lelijkerds weggestopt in vieze zwarte tenten. Een koelie HOMO Bottom boy verzekerde mij het 5 jaar geleden, Islam is zuiver HOMOFIELEN geloof, en hij was genaaid door minstens 2100 moslim mannen uit vele landen. Hij stierf 4 jaar geleden, zielig vermoord. De ultieme oplossing voor huidige Afghanistan is feitelijk doodsimpel ok en kost geen cent extra, GEEN militairen nodig op deze manier. Ik ga het nog publiceren ok in boekvorm. Alle moslim meiden gaan zich kapot lachen als zij mijn simpele, kinderlijke oplossing lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is natuurlijk het risico dat "De Taliban" toch een of andere manier vinden om militaire spullen (speciaal vliegende dingen die ze NODIG zullen hebben) te repareren of doen repareren....
https://www.youtube.com/watch?v=fICxwb2ubZk Dat zou natuurlijk een formidabele publiciteitsstunt zijn ,wetende dat de Amerikaanse militairen al voor meer dan een decenium hun eigen spullen niet meer MOGEN repareren.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Indonesië is de vrouw gelijk aan de man , u kletst maar wat extreme islamofobe zaken die niet voor alle moslims opgaan.