![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hazo. Jij deed dus ervaring op in de school die in 2010 het nieuws haalde wegens seksueel misbruik van verschillende minderjarige jongens door een opvoeder in de jaren tachtig.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse_Militanten_Orde
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben atheist. Wat in de verste verte niet betekent dat ik een geestesgenoot van jou ben. IK ben noch koningsgezind noch een slinkse trol.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VB jongeren willen ‘linkse taal’ (wat dat ook weze) verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij gebrek aan wat anders. Links geweld is van a,le tijden ook 21ste-eeuws. Als Vlaams-nationalisten op de vuist gingen in die tijd, was dat steevast omdat links crapuul van oa AMADA in die tijd elke manifestatie kwam aanvallen. Verschillende keren meegemaakt in Leuven, Brussel en Gent in diectijd. En dan gingen die linkse rakkertjes uithuilen bij de politie en de pers omdat ze een pets op hun snuit hadden gekregen, de watjes, ocharme. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 1 september 2021 om 23:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had toch ooit een groene lerares die Mieke Vogels bejubelde voor de klas, terwijl heel de klas moest proesten tot haar ergernis, maar ze moest dat beroepswijze respecteren. Ook noemde ze Mohammed, de profeet van de Islam, één van de eerste feministen, omdat vrouwen in Arabië als handelswaar gezien worden vóór de Islam. Toen hield de klas wel zijn kak in, terwijl velen goed wisten dat volgens de Koran gevangengenomen vrouwen van de vijand als sekslavin gebruikt mogen worden en vrouwen doorheen een groot deel van de geschiedenis van de Islam effectief verhandeld werden als waar met seks als doel.
Maar goed, Mohammed was een voorvechter van de vrouwenemancipatie hoor... Het was erger voor vrouwen in Arabië vóór hem immers (indien het zo was). Na ik afgestudeerd was heb ik haar ook op de gemeenteraadslijst van Groen! zien staan. Let wel, los van dit alles was ze een goeie lerares. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 september 2021 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook had ik eens een leraar geschiedenis die extreem Belgisch-nationalistisch was en geen tegenspraak duldde tijdens het hoofdstuk van de Belgische Revolutie. Veel medeklasgenoten ergerden zich eraan, zelfs al waren ze geen nationalist van enige soort. Bah.
Wat meerdere leraren van me ook vaak deden was kappen op het VB en sommigen zelfs op de N-VA, met weinig verhullende haat in hun ogen. Op de UGent, en ik ga geen vakgebied en naam noemen, had ik ook een professor die een sociaal vak gaf (het enige sociale vak in een wetenschappelijke richting) die er ook wat van kan. Die liet geen kans onbeschoren Nederlanders in een slecht daglicht te stellen of te kappen op Vlaams-nationalisten. Ook vindt hij het idee van het Vlaams als aparte taal van het Nederlands een aantrekkelijk idee (hij zei eerder: "Het is een mogelijk scenario in de toekomst"). Wat me ook opviel was dat studenten hem doorhadden, maar hem lieten betijen omdat studiepunten belangrijker zijn. Wel erg schrijnend voor een universiteit. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 september 2021 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pas op, we moeten niet die denkfout maken van Vlaams-gezind = rechts en Belgisch-gezind = links. Het is ergens logisch dat het VB zich erover beklaagt en niet Vooruit of Groen. Logisch, want die laatste twee hebben gewoon niet te klagen over leraren. En leraren staan in nauw contact met minderjarigen en hebben een voorbeeldfunctie. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 september 2021 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat eerste trouwens ook., vooral jonge leraren vinden links-zijn hip. Niet dat ze echt links zijn, maar het is de groepsdruk en het het zijn weg zoeken in de onderwijswereld die hen vlugger links doen propageren. Noem het een Ché Guevara-sybdroom.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 2 september 2021 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens, nadrukkelijk linkse leraren die weinig zelfbeheersing hebben of zwakke momenten, die verwezenlijken vaak niet veel. Vlaanderen stemt overheersend rechts, immers. Misschien hebben die leraren daar ongewild toe bijgedragen, maar ik denk dat hun invoed miniem is hierin. De meeste mensen weten heus wel dat leraren over het algemeen links-georiënteerd zijn. Een onmisbaar beroep, maar het trekt een bepaald soort mens aan. Ik zou enkel geen N-VA- of VB-sympathiserende leraar willen zijn.
Laatst gewijzigd door Weyland : 2 september 2021 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men ziet vaak andere resultaten uit het stemhokje komen dan wat je hoort buiten verkiezingen. Altijd interessant. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 september 2021 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens wat vindt de neo-natologie van het VB "linkse" leerkrachten ? Mensen die voor respect voor alle mensen pleiten ? Leraars die de klimaatverandering aanhalen ? Georganiseerd klikken ?! Mijn mond viel open. Bij het VB vallen de maskers. Dictatoriale smeerlapperij om vermeende andersdenkenden "de rekening te presenteren"....zum kotsen !
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Nee dat is geen misdrijf, maar onze jongeren hunne kop zot maken met die zever is niet de taak van een leraar. Leraars moeten neutraal zijn in hun lesgeven, leraars zouden onze jeugd zelfstandig moeten leren denken en niet de riedeltjes van de linkse partij leren opzeggen, zoals de goede linkse gehersenspoelde doen.