![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, dat valt wel mee. Ondertussen zijn de jaarlijkse vaccinatiecampagnes voor de griepprik al een paar decennia aan de gang, en de mensen die daaraan meededen op aanraden van de (r)overheden, gewoon aan andere dingen doodgevallen.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans was dat toen al redelijk duidelijk. Je vraagt je af hoe weinig die experten van hun vak kennen, dat zij telkens een klein jaar langer nodig hebben dan "forum virologen" die dat als "amateur" doen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Who controls the official narrative of this world?
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grote streep voor voor de moslimvrienden wat corona-nuchterheid betreft. 't Kan verkeren. Al ben ik zelf wel dubbel gevaccineerd, sowieso zijn die niet onze uitweg uit de virocratie. Spijtig genoeg.
Wat me het meeste bevalt aan moslims hier is dat ze die mondmaskerplicht van dag één in het belachelijke trokken en er enkel één dragen wanneer absoluut verplicht. Laatst gewijzigd door Weyland : 12 september 2021 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dus bevestigd: traditionele moslims en antivaxxers staan evolutionair op dezelfde tijdlijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De populatie virologen is wel iets groter dan wat op tv verschijnt. De tv-virologen worden betaald voor hun tussenkomsten op tv en in de vergaderingen. En als het politiek niet strookt dan verdwijnen ze misschien van het scherm. Iedere viroloog denkt er wel het zijne of hare van, maar ze hebben niet allemaal zin om binnen (on)afzienbare tijd te worden afgeschilderd als onheilsprofeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, ik heb zelden een bende "wetenschappers" gezien die zo hard en openlijk een voorbeeld zijn van onwetenschappelijke kwakzalver, met bovendien niet het minste maatschappelijke inzicht. Ik heb die mensen NOOIT horen praten in het "voordeel van de meerderheid" bijvoorbeeld. Ik heb die mensen NOOIT horen zeggen wat nu "het beste is voor 90% van de bevolking". En daarnaast heb ik die heel veel naieve lulkoek horen vertellen, zoals "groepsimmuniteit door vaccinatie" en dergelijke, en over niet-bestaande natuurlijke immuniteit en zo, over eigenaardigheden betreffende tijdelijke maatregelen die geen uitstel zouden zijn en wat weet ik nog allemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie consequent naar het Woord leeft erkent dat we geen democratisch land meer zijn. Als dat dan ooit al wel het geval was. De mensen laten zich teveel blaaskes wijsmaken en daarom zal Europa zoals Rome opgaan in een ander beleid en is de democratie geschiedenis. Waarom mensen het nog zo noemen is een ontkenningsfase.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Innate_immune_system |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Zodat gevaccineerden niet moeten opdraaien voor de keuze van de gedesinformeerden.
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is gewoon vervelend dat zij in de weg staan voor de reguliere gezondheidszorg van de gevaccineerden.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is kortzichtig. Een gemeenschap die voor een prutsziekte zich om de 4 maanden laat vaccineren, staat er op langere termijn slechter voor, me dunkt. (Abstractie gemaakt vd factor 'toeval'.)
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 13 september 2021 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijke selectie speelt enkel VOOR reproductie he. Het is zelfs zo dat gemeenschappen die zich rapper kunnen ontdoen van hun ouderenballast er beter voor staan. Covid werkt omgekeerd: het belast enorm die maatschappijen die hun oude peekes belangrijker vinden dan hun jeugd en daardoor hun toekomst verknoeien, en het haalt wat last weg van maatschappijen die het zich niet aantrekken dat ze wat oude ballast kwijt zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 september 2021 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Het verschil is dat nu iedereen de kans heft gehad om gevaccinneerd te zijn. Toen had je gewoon pech als je ziek werd.