![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vraag ik me af: waarom stel je deze vraag? Om met mijn kloten te spelen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Nee Schoof, dat hoeft niet, da heeft Jan en klein Pierke al gedaan hier. Das niks nieuw.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar heb je geen enkel argument. En zie je er geen graten in om jonge mensen, die tien keer meer levensjaren voor de boeg hebben als jijzelf, onder dwang schade te berokkenen in de ijdele hoop dat dit jouw gevaccineerd hachje zal redden. Macaber. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is solidariteit?
Kinderen vaccineren om de zwaarlijvigen te beschermen, of die zwaarlijvigen aanzetten gezonder te leven en een voorbeeld tentoon te stellen? Alsof alles met een spuitje op te lossen is? Onze weerstand wordt verzwakt door corrupte politici, onze welvaart aldus goede gezondheidszorg verdwijnt door corrupte politici, corona is massaal kunnen verspreiden door politiek correcte politici. Nu verdelen ze het kamp in 2 om al hun (politici) fouten op af te schuiven. IK HEB MET EIGEN OGEN GEZIEN hoe deze overheid ZELF superverspreidingen organiseerde. Iemand met een iq hoger dan een schaap maakt ge die blaaskes niet meer wijs. Ik ontken het virus niet en dat er risicopatiënten zijn; maar iedereen risicopatiënt maken, gijzelen, terroriseren met maatregelen en dan een gratis potentieel dodelijke injectie aanbieden? En haatzaaien tegen wie weigert? Ge zijt niet eens verkozen anti democratische anti christen!
Laatst gewijzigd door CUFI : 18 september 2021 om 06:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders is het ook niet geloofwaardig. Wat natmaken en een kruis erover, de politiek. Pump and dump.
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bange blanke bejaarde
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende had ook een horror tintje ...
![]() Amerikaans laboratorium constateert 20-voudige toename van baarmoederkanker na start Covid-injecties Géén idee van of het een betrouwbare site is maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer en niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is er geweten hoeveel van het aangemaakte spike-eiwit doordringt tot het hart? Als ze al tot daar geraken... Of hoeveel cellen in de hartspier overschakelen tot het produceren ervan? En als ze dat doen, in hoeverre herinneren deze cellen dan hun originele taak? Of ben ik totaal fout?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 september 2021 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mRNA is een soort instructieset die een cel aanzet om een bepaald eiwit aan te maken voor een korte periode, die cel wordt dan aangevallen door het immuunsysteem die daar dan ook van leert (hier kun je ziek van worden en pijn in de arm). Ik neem aan dat als een hartspier in aanraking komt met het vaccin die cellen dan ook dat eiwit aanmaken en aangevallen worden door je immuunsysteem, en dat kan dan een ontsteking veroorzaken maar ik heb er nog niets specifiek over kunnen vinden. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 18 september 2021 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet zelfs niet of die myocarditis afkomstig is van het vaccin dat uw hartspier bereikt, dan wel een secundair effect van een ontsteking die door het vaccin elders werd veroorzaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-theo Vanaf 23.00 ongeveer. Hij zegt dat de lipidelaag ervoor zorgt dat de mRNA instructie in de cellen geraakt. Maar men niet kan controleren in welke cellen. Moest dit mRNA tot bij het hart komen, zou het mss kunnen dat ook hartspiercellen het eiwit beginnen aan te maken? En zo de ontsteking veroorzaken.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 september 2021 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Hoe zeker is men eigenlijk over tot waar de mRNA-instructies geraken in het lichaam?
En het geheugen van die cellen, die plots het eiwit moeten maken, aantasten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 18 september 2021 om 19:42. |
![]() |
![]() |