![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga misschien een beetje meer toespitsen op waar het potentiele probleem zit, en nog eens, ik weet niet of het een specifiek probleem is, want er zijn twee factoren die in omgekeerde richting werken, en die persoon belicht dat. Het is ontegensprekelijk dat een derde injectie uw niveau van antilichamen sterk boost. De concentratie van antilichamen neemt dus sterk toe, en die persoon heeft gelijk om te stellen dat die hogere concentratie BETER zal werken dan een lagere concentratie, ZELFS al zou er wat meer "specificiteit" ontstaan richting oud virus. Met andere woorden, het is zo goed als zeker dat een zekere periode na een derde injectie, men beter beschermd zal zijn vanwege de hogere titers. Maar als er dus wat meer specificiteit komt, is het mogelijk dat uw antilichamen minder affiniteit hebben voor varianten. Dat wordt aanvankelijk ruimschoots gecompenseerd door hogere titers, maar eens die terugvallen (een paar maanden), bij gelijke concentraties als nu, zit je misschien met minder bescherming. Wat hij daar zegt is juist: als uw titers nu nog hoog genoeg zijn: niet doen. En als je er nu toch geen meer hebt, heb je toch al geen bescherming meer, dus veel kan je niet kwijt spelen: doen. Eigenlijk zou men een bloedonderzoek moeten doen om te besluiten of je een derde spuit neemt of niet. En zoals hij terecht aangeeft: een NIEUW vaccin zou beter zijn, maar dat is zo eenvoudig niet als er daarbij het "original sin" effect ontstaat. Daar heb ik echter nog niks over gevonden, en ik vind het raar dat we geen papers te zien krijgen over experimenten met geupdate vaccins. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2021 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedankt om hierop te reageren.
Interessant.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. Dat zie ik pas als ik de uitnodiging bevestig of een andere datum kies. De eerste twee prikken waren Pfizer.
Hoe dan ook vind ik 3 maanden en een week nogal kort. Op de koop toe, lees dit artikel eens van gisteren VRT NWS - derde prik Ik heb al in minstens twee jaar geen dokter gezien, en ik neem geen medicatie. Hier klopt iets niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde: uw oude spuit. Men gaat niet meer spuiten met A-Z he. Maar gezien A-Z minder beschermt als de andere, gaan ze misschien systematisch de oude AZ spuiten een booster geven ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2021 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En bevestigen heb ik ook niet moeten doen. (Wel iets laten weten indien andere datum of desinteresse)
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Kan het zijn dat uw vrouw onlangs een bloedafname had en dat men daarbij het vastgesteld dat haar immuunsysteem nog onvoldoende gereageerd heeft op de twee vorige prikken? Ik ken nog iemand die dat voorgehad heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er volgt blijkbaar sowieso nog een uitnodiging op papier. Misschien dat het daar op wordt vermeld. Ondertussen weten we dat het Pfizer wordt voor ons beiden. Wat betekent dat iemand die met AZ werkt geprikt een Pfizer booster kan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat het vooral de bedoeling is om eerst wie met AZ geprikt is, zoals mijn vrouw, aan de beurt te laten komen. Het moet toch zijn dat AZ niet zo goed functioneert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij van WC eend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een terechte opmerking. Maar hij is wel een expert in dit domein, normaal dat zijn mening aan bod komt.
|
![]() |
![]() |