Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2021, 12:22   #61
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
?
Ja, ongeveer hetzelfde. Ik baseerde me op de losse cijfers, er is alvast geen noemenswaardig verschil.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 15:22   #62
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En voor de gevaccineerde masochisten met een coronapas op dit forum is het staatsbeleid van china of n-korea de gedroomde bestemming.
Verkassen maar.
Tot ziens.
Het is juist rechts die de mondmaskers wil afschaffen. Het is juist links en de communisten die het willen houden en blijven verplichten. Het is dus net andersom!

Ik ben ook tegen een Coronapas. Het verdeelt het volk in twee. Dat is niet "gezond" (vergeef mijn woordkeuze).

Ik denk gewoon, geef iedereen de KANS om zich te laten vaccineren en daarna gewoon afschaffen die boel. Ook de covid-specifieke zorg.

Er is in Amerika een man overleden aan een hartaanval omdat hij in 43 ziekenhuizen niet terecht kon omdat de Corona-afdelingen vol lagen. Dat is een schande. Allee, ik ben ook geen onmens he. Mensen die covid krijgen en geen vaccin wilden krijgen die krijgen korting op een fles hoeststroop. Kunnen ze in alle rust thuis van hun "griepje" genezen.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2021, 17:02   #63
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Het is juist rechts die de mondmaskers wil afschaffen. Het is juist links en de communisten die het willen houden en blijven verplichten. Het is dus net andersom!

Ik ben ook tegen een Coronapas. Het verdeelt het volk in twee. Dat is niet "gezond" (vergeef mijn woordkeuze).

Ik denk gewoon, geef iedereen de KANS om zich te laten vaccineren en daarna gewoon afschaffen die boel. Ook de covid-specifieke zorg.

Er is in Amerika een man overleden aan een hartaanval omdat hij in 43 ziekenhuizen niet terecht kon omdat de Corona-afdelingen vol lagen. Dat is een schande. Allee, ik ben ook geen onmens he. Mensen die covid krijgen en geen vaccin wilden krijgen die krijgen korting op een fles hoeststroop. Kunnen ze in alle rust thuis van hun "griepje" genezen.
In Amerika ? Tegenwoordig is een mens toch van alles in gans de wereld op de hoogte en het strafste is dat we dat allemaal moeten slikken. Zelfs als er in Sydney iemand zijn kat is weggelopen zijn worden we op de hoogte gesteld
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2021, 05:02   #64
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In Amerika ? Tegenwoordig is een mens toch van alles in gans de wereld op de hoogte en het strafste is dat we dat allemaal moeten slikken. Zelfs als er in Sydney iemand zijn kat is weggelopen zijn worden we op de hoogte gesteld
Gek he. En ijsboer gelooft dat dan zelfs nog.

Nuja, mambo is even gek in de andere richting dus dat compenseert dan weer.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be