![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En nu moeten ze ook al een 3rde prik krijgen want de 2 vorige prikken werken niet. ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En spreek voor jezelf, gij hebt niks te willen voor anderen. Is het dan ook jouw verdiende loon als je sterft aan vaccinatieschade? Ach, natuurlijk want je hebt vrijwillig op eigen risico de gifspuit ontvangen, je bent dan zelf ook nog aansprakelijk. ![]() Ongevaccineerden kun je niet verwijten als ze ziek worden door een virus/infectie/bacterie, gevaccineerden hebben zichzelf wél ziek gemaakt als er bijwerkingen van hun vrijwillige vaccinatie optreden, dat risico wisten ze op voorhand.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat "liberaal zijn" ttz, een blauwe partij aanhangen, tegenwoordig niet veel meer uit te staan heeft met waar "liberaal" ooit voor stond he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/...-effect-ervan/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1...387v4.full.pdf
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.kennisdomein.nl/maatscha...ieke-stroming/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het is zoals naar de kerk gaan, dat is alleen maar zinvol bij blijvende subordinatie.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor voldoende kleine waarden van 3, is die kleiner dan 2.
Er is maar 1 grond liberalisme, he, dat is het klassieke. De echte mop is "sociaal liberalisme", dat is een beetje zoals "racistische universele mensenrechten". Het fundamentele idee van het liberalisme is dat vrije mensen tot betere resultaten komen, op voorwaarde dat men hen belet van gewelddadig te worden, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 september 2021 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat essentieel is aan een liberaal, is dat alles, eens geweld is uitgeschakeld, gebaseerd is op het principe van vrij handelen en vrije ruil. Het enige wat een liberaal kan aanvaarden als collectief gedrag opgedrongen door de overheid, is het scheppen van het kader voor dat vrije handelen, waarvan de handelsdaad een bescherming heeft. Een libertair weigert dat kader, en gaat ervan uit dat ALLES gebaseerd is op vrij handelen, met inbegrip van geweldpleging. Met andere woorden, voor een libertair is de basis de eigen vrijheid van handelen, en niet "de vrije ruil". Dat vrij handelen bevat ook geweldpleging, diefstal en dergelijke meer. Het is gewoon de wet van de jungle. Het is wel juist dat de meesten die zich libertair claimen, dat niet door hebben, maar het is daar wel het natuurlijke gevolg van. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2021 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo net een pilletje genomen tegen de koppijn, het werkt zo goed dat ik er nog eentje moest nemen.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 28 september 2021 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
https://mises.org/
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 september 2021 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet ook telkens een nieuwe parachute nemen en gebruiken als je uit een vliegtuig springt, vervelend maar zo gaat dat. Iets dat heel goed werkt, blijf je immers gebruiken. Je mag altijd proberen om op maandag met parachute en op dinsdag zonder te springen. Gemiddeld had je dan een lading van 0.5 parachute, het resultaat zal toch onvoldoende zijn op het einde van de rit, vrees ik. Een minimumlading van 1 is nodig. Laatst gewijzigd door parcifal : 28 september 2021 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit een vliegtuig springen zonder valscherm is 100% sterfkans, ben je zo bang voor Corona? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() De vergelijking is eerder: er liggen 100.000 parachutes op een hoop, en naargelang de leeftijd zitten er kapotte tussen.
Voor kinderen is dat 1, onder de 30 zijn dat er 10, tussen 30 en 50 zijn dat er 100, boven de 50 zijn dat er 1000, en boven de 80 10.000. Vanaf wanneer mag je mensen verbieden om het risico te nemen om uit een vliegtuig te springen? |
![]() |
![]() |