![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is't voldoende dat ik afsluit met "Amen" ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de waarheid durft benoemen zal gestigmatiseerd worden. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat het hoort bij een Groot Duister Geheim Complot is inderdaad een complottheorie, zoals jouw niet bestaande NWO. 36.5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als leiders over de hele wereld daar samen komen en daaruit ontstaat beleid dat op wereldschaal toegepast wordt, is dat dus agenda voor/van de NWO.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 september 2021 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of heb je die ergens laten publiceren? Met die hier op't forum posten, gaat ge er geen bereiken vrees ik. Kunt ge misschien beter in de wetstraat gaan staan.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez daarnet las ik dat 2000 mensen zich wegens medische redenen niet kunnen vaccineren en dus op onbetaald verlof gestuurd worden. Een lid schrijft dan “simpel toch?” EN dan vraag ik mij af, hebben we dan niets geleerd van het verleden? Nu hoort groep x bij de goede (wat een ingelepeld moreel gevoel is), maar van a tot x duurt zo heel lang niet en eens deze groep getroffen wordt is het te laat. Ik zie toch geen spoken als de nieuwe normaal wereldwijd uit rolt en dat velen (zelfs grote namen die daarvoor vermoord werden, JFK) voor geheime organisaties waarschuwde die een wereldregering willen implementeren?
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Kan je een link geven naar waar JFK voor "geheime organisaties waarschuwde die een wereldregering willen implementeren"? Ik bedoel dan een link naar de toespraak of artikel van JFK, niet één of ander Youtube filmpje waar iemand deze bewering herhaalt. Ik heb een toespraak in gedachte, die NWO-BSers vaak gebruiken, den deze: https://www.jfklibrary.org/archives/...ation-19610427 Maar dat gaat over de Koude Oorlog en de Sovjet-Unie. Heb je iets beters? Laatst gewijzigd door Knuts : 30 september 2021 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij en ik weten evengoed dat die presidenten daar komen en gaan maar die geheime organisaties daarom niet van beleid veranderen. Maar pin u even niet vast op details en wat ge via google denkt te vinden. Zie met uw eigen ogen en neem even China en Australië erbij. Dat gaat hier toch om veel meer dan corona alleen? “Wappies” die het nwo agenda pogen doorgronden waarschuwen al lang voor een digital ID. Mensen krijgen vandaag een QR code maar blijven vasthouden aan oude technieken die ons uiteindelijk allemaal de das zullen omdoen en ons van burgerrechten ontdoen. Wie daarbij dan juicht, wat via google komt trollen om aan de essentie van het betoog voorbij te gaan; is gemassavormd alzo te doen door die elite.
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik probeer me vast te pinnen op feiten. Dat lukt je duidelijk niet. En dan ben je verbaasd dat je gezwets, die we al duizenden keren hebben mogen lezen, summier wordt geklasseerd bij complotdenken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je het niet wilt zien is goed hoor, maar daarvoor hoef je niet zo arrogant te doen. De feiten doen zich voor uw eigen ogen voor, de coronapas bv.
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vragen om bewijzen voor je beweringen is arrogant. Weet je wat ik arrogant vind? Mensen die denken dat hun geslacht beter is dan het andere, en dan pleiten om de rechten van dat andere geslacht maar wat te beknotten. Dat is pas arrogant. Maar ik vermoed dat politici die voor dit soort fascisme pleiten jouw brief niet zullen ontvangen. Laatst gewijzigd door Knuts : 30 september 2021 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Terwijl ze vrezen wat er nog gaat komen, blijven ze mak staan om uitgezogen te worden. Een beetje gelijk een project budget veel te hoog schatten, waarna de klant uiteindelijk blij is dat het minder is, maar gij hem toch kunnen ringelen hebt. Koeien die men met enige zachtheid behandelt geven ook veel makkelijker en meer melk dan wanneer ge ze afranselt met een stok zelle.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 30 september 2021 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat politici (en anderen) van zowat elke omstandigheid gebruik of misbruik maken om hun agenda proberen door te drukken? Dat politici soms hun agenda en gewenste hervormingen zo fantastisch vinden dat ze hen als iets volledig nieuw, een nieuwe wereld orde, benoemen? Euh, ja, dat weet iedereen, je moet me daar geen verdere bewijzen voor geven. Als dat jouw NWO is, dan bestaat de NWO inderdaad. Heeft altijd bestaan, zal altijd bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ge't zelf nog of moest google u helpen?
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 september 2021 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet mij geen advies begrijpend lezen geven, ge kunt geen verband leggen want ge bevestigt later wat ge eerst wegzette voor complottheorie. Je was gewoon niet op de hoogte van wat google u later als “achterhaald” inlepelde. Juist? En dat gedrag wordt bovendien ook aangeklaagd in de openingspost.
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uiteraard is jouw NWO gezwets een waardeloze, belegen, en nogal idiote samenzweringstheorie. Ik heb je al verwezen naar de lange draad hier daarover. Vind daar maar één degelijk bewijs of zelfs maar een logisch narratief ( ![]() En uiteraard vertel je niets nieuws, eindeloos veel mensen zijn je, hier en elders, voorgegaan. Allen met dezelfde idiote verhalen, hetzelfde arrogant gevoel dat ze iets wisten wat wij, de schaapjes, niet wisten. Maar weet je, wat niet is kan altijd nog komen. Misschien kom jij ineens met "het" bewijs voor de NWO. Maar zolang je afkomt met Bilderberg, of een uit de context gerukte toespraak van JFK, antivax-onzin, ed, verwacht niet dat het al te ernstig wordt genomen. Misschien moet je je voorlopig concentreren op minder moeilijke dossiers. Bijvoorbeeld, is Elio nu Yolanda, of niet? Tip: hij is het niet. Overigens, vind je dubbelnicks van verbannen leden nu echt zo erg, CUFI? |
|
![]() |
![]() |