![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch godgeklaagd. Zelfs al is iedereen gevaccineerd, dan zijn er nog beperkingen. Ik (wij) heb(ben) geen reisplannen. Gewoon kunnen leven zoals vroeger, en dat is het zowat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet dat men zo hard is gaan geloven in die kwakzalverij. Als er vorig jaar maatregelen waren, dan is er geen enkele reden dat er nu ook geen zijn. Vaccins doen geen mirakels. Vaccins dempen, en we hebben geluk dat deze vaccins IETS doen, maar afkomen met "als maatregelen vorig jaar nodig waren, dan gaan ze er dit jaar niet meer zijn want vaccins" is pure kwakzalverij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 oktober 2021 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn geval is reizen een noodzakelijk kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan wie zeg je het. Paar maanden geleden beweerde P Vandamme nog dat gevaccineerde mensen niemand meer konden besmetten en zelf niet meer konden besmet worden. Toen een kwakzalver aan tafel hem zei dat hij daar niet in geloofde werd onze topviroloog rood van woede. Spijtig maar de kwakzalver had gelijk. ( ik dacht dat het in terzake was)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen de hele bedoeling is om se massa schrik aan te jagen en ze af te leiden van de echte problemen in dit apenland zodat ze de panikerende massa in hun macht hebben om ze nog iets ergers wijs te maken. Gaan ze nog een vierde en een vijfde keer vaccineren????? Wat gaat het volgende zijn ....Iedereen een chip inplanten??????De enige bedoeling is TOTALE CONTROLE;;;;;;;; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ofwel vaccineren, ofwel ad perpetuum met smetvrees leven. Ik vertik het om zo te moeten leven. Terwijl die spuitjes mij geen barst konden schelen. Dus ja, ik zou liever hebben dat de overheid ons verplicht om te vaccineren dan dat ze ons verplicht gaat ophokken of terug met muilkorfjes laat rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinaties dienden om U laten te geloven dat het tijdelijk was he, en om alle resistentie in de bevolking met uw hulp te breken. Nu mag die smoes overboord en ga jij braaf aan beperkingen leren gehoorzamen met uw pandemie wetje dat alles altijd toelaat he. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 oktober 2021 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Ik hecht weinig geloof aan de verhouding gevaccineerde/niet gevaccineerde. Ik hoor onofficieel andere dingen.
Ik heb echt goesting om met een camera in het ziekenhuis rond te lopen en kamer per kamer af te gaan en de volgende vraag te stellen. Mijnheer/ mevrouw, waarom heeft u zich niet laten vaccineren en vindt u dat u nog zorg verdiend? Ik denk dat het merendeel van de antwoorden anders zijn als ze ons laten uitschijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die verhouding gaat stijgen. Dat klopt exact met Israel enkele maanden geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige beperking van mijn vrijheid die ik nog heb tgo vroeger is dat ik niet op reis ga met het vliegtuig. (reden : ik vertik het om me te laten testen). In mijn familie en mijn vriendenkring weet ik dat iedereen zijn vaccin heeft gehad. Net weekendje aan zee achter de rug met een groep van 25 m/v. Feesten gelijk de beesten, net zoals voor corona. In de bar van het hotel was er één duits koppel dat daar met hun muilkorf stond, al de rest is die fase voorbij. Ik denk eerlijk gezegd dat als men toch terug die ellende met maskers wil opleggen dat de overtredingsgraad gigantisch gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet op die asociale bende, een verschrikkelijke repressie uitgeoefend worden om die mensen tot betere sentimenten te brengen. Er sterven opa's en oma's begot !! Wat een laffe moordenaars toch. Wat is een maskertje dragen nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ziet hij de derde prik als zaligmakend jarenlang duurzaam: De Morgen Ik heb niets tegen een derde prik. Die vent gaat echter nog wat meemaken met z'n beloftevolle uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegendeel. Wij zitten nu in een Soviet Unie. Vandamme heeft geen problemen gehad met zijn leugens destijds. Die die de juiste dingen zegde, verloor zijn job. Het rijk der Officiele Fabelen (de Pravda) is er nu voorgoed he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen aanschuiven om geprikt te worden. Sofort !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Wanneer de EU anonieme social media accounts illegaal maakt en Politics.be alleen voor geverifieerde identiteiten is, zullen we nog een ondergronds verzetsforum moeten oprichten, ergens gehost in Tuvalu of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"De eerste resultaten zijn nu duidelijk in Israël aangetoond. Twaalf dagen na uw vaccinatie ben je niet meer besmettelijk" Van Damme bleef eigenlijk heel rustig. Maar rode Frank VDB werd nog roder en liet via rooie Willy Sam Brokken ontslaan als hoogleraar bij PXL. |
|
![]() |
![]() |