![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid heeft teveel toegegeven aan de beperkte groep malcontenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent enkel dat de afdwinging goed gebeurde. Vrijwillig had ik nooit een mondmasker gedragen in winkels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bedoelt "intelligenten"?
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoveelste klap voor de commerce.
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is hier en elders gebeurd in 1969 , maar werd niet door media opgepept, in 1958 en natuurlijk in 1918 (Spaanse griep). Wat wel nieuw was , was de extensie van vrijheidsberovende maatregelen in vergelijking met de ernst vd ziekte door de overheid. Dat is nieuw sinds de Verlichting of laat ons zeggen riskeert het te zijn.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 27 oktober 2021 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want het nut is ooit aangetoond ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen waren overtuigd van het nut van maskers, en droegen het DAAROM. Omdat ze dachten dat het nut had, NIET omdat ze gedwongen werden. "door dat niet meer te verplichten wordt het nut in vraag gesteld" Jij beweert dus dat als de overheid de verplichting opheft van iets dat iedereen toch wilde doen want het nuttig vond, iedereen overtuigd heeft dat het geen nut had. Hoe kan je nu denken dat iets waar je van overtuigd was dat het nuttig was, en er dus geen dwang - volgens U - bij was om te doen, je zal overtuigen dat het niet nuttig is omdat er geen dwang meer voor is ? Ben jij ervan overtuigd dat vaccins geen enkel nut hebben ? Ze zijn immers niet verplicht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Vlaamse regering is dan toch geplooid voor de uitbreiding van de coronapas in Vlaanderen naar de horeca en de fitness. En daarvoor heeft de federale regering niét de arm van Jambon moeten omwringen: het feit dat Horeca Vlaanderen zélf de voorkeur gaf aan het Covid Safe Ticket, eerder dan opnieuw mondmaskers in te voeren, gaf de doorslag. Toch werd er bij momenten flink geroepen door de microfoons. Jambon kreeg het op zijn heupen van de volgens hem “paniekerige” Frank Vandenbroucke, maar die beet terug. Het was zo'n ambras dat de premier moest tussenkomen, schijnt het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zien we nog wat enkelingen die een mondmasker dragen, zelfs gevaccineerden, kwestie van bijkomende bescherming. Ik verwijt ze niets. Ik heb de Chinezen ook niets verweten toen ze in ons straten met een mondmasker rondliepen. Hoogstens vond ik het wat zielig. Ik persoonlijk vind het als gevaccineerde een last en iets overbodigs. Maar dat is mijn mening. Niet iedereen hoeft zich te profileren zoals ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Wel een geluk dat onze minister-president beschermd werd door zijn diplomatieke onschendbaarheid. Gewone burgers die verbaal nogal gevat uit de hoek kunnen komen kijken in dat deel van de wereld toch beter alle lokale wetgeving op publieke godslastering en zo na. Vooraleer beginnen te roepen en tieren in een meeting daar, al gaat die via Zoom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is een interessante studie die aangeeft dat maskerdracht als dusdanig WEL een (klein) effectje heeft, maar dat masker dracht PLICHT niks doet. https://www.medrxiv.org/content/10.1....16.21258817v1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks worden de gebruikte maskertjes van een paar weken geleden terug opgediept. Ik geef geen cent uit aan een nieuw masker zolang de oude niet versleten zijn. Nog liever een paar euro aan een paar glazen wijn in goed gezelschap. |
|
![]() |
![]() |