![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel opvallend dat ze de cijfers duidelijk leesbaar in de resultaten zetten en niet verbergen in wat mumbo jumbo uitspraken. Ze willen dat het gelezen wordt maar durven zich niet uitspreken tegen vaccinatie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gokken er maar op los bij het effect van hun vaccin, wanneer deze shit gedaan zal zijn, welke maatregelen te nemen...Ze zouden zich beter laten behandelen voor hun gokverslaving.
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dit over Horizon 2020 waarvan de auteurs funding ontvingen:
Today the Commission announced the budget plan for the year 2020 for Horizon 2020. Over the next year, the Commission will seek greater impact of its research funding by focusing on fewer, but crucial, topics such as climate change, clean energy, plastics, cybersecurity and the digital economy. https://ec.europa.eu/info/news/commi...paign=rtd_news
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 oktober 2021 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als dit van in 't begin verplicht werd, zou een CST inderdaad belachelijk zijn en kreeg men de bevolking niet mee in dat vrijgeleide-verhaal, waaraan in latere fase uw hele identiteit zal worden opgehangen (bio-metrisch paspoort, zoals eerder aangehaald, in combi met de digitale portefeuille). Door nu de keuze te laten om u te vaccineren kan men onderscheid maken tussen de goede burgers (vax) en de slechte (niet-vax); en is dat CST nuttig om het onderscheid ook te kunnen zien. Ergo: men krijgt het verkocht aan de burger die gretig aanschuift om zo een pasje te kunnen bemachtigen. Verkocht als een tijdelijk hulpmiddel om het virus de baas te kunnen, maar even serieus: daar trappen we niet in eh.. dit is permanent en het gaat geen enkel virus tegen houden. Nu, zoals verwacht, want men heeft het goed aangepakt: quasi iedereen doet er aan mee en fier stellen schoofse burgers dat het zelfs geen pijn doet om het te laten zien. "Het is zo gemakkelijk, meneer.. gewoon smartphone bovenhalen en twee seconden later mag ik gaan eten." Stel u eens de vraag op welke andere wijze men zulks controle-systeem (want daar dient m.i. het CST voor) zo eenvoudig en zo makkelijk had kunnen invoeren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft de overheid daar aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het nogal vreemd dat gevaccineerden zich moeten legitimeren. Aangezien 95% gevaccineerd is in Vlaanderen, zouden we toch beter gewoon het omgekeerde doen, dat is veel efficienter. We laten de niet gevaccineerden zich legitimeren. Ik zeg maar iets, met een gele ster op hun kledij of zo. Dan kunnen we die mensen met een gerust hart als inferieur wezen behandelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze anti vaxxer voorspelt: het zal niet eindigen bij deze maatregelen. Keer de wortel de rug toe en jaag iets hogers na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Omdat we nu weeral onze vrijhouden mogen beginnen opgeven? Ik ben alleszins niet echt aan het lachen moet ik zeggen. Uw voorspelling klopt trouwens weeral voor geen meter. Zeg eens, hoe lang moeten we nu nog "eventjes" volhouden en wie gaat dan de volgende zondebok worden als ook die termijn niet gehaald wordt?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.bmj.com/content/374/bmj.n2251
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mondmasker: no sweat CST pas: no sweat Een prik krijgen: no sweat Telewerken: graag Wie klaagt er nu eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telewerken? Het is niet omdat u een asociaal persoon bent, dat dat voor anderen ook zo geldt. Ik was dolblij dat ik terug wat meer collega's zag, dat er terug etentjes en andere activiteiten konden doorgaan,... Het wordt niet-gevaccineerden zo moeilijk gemaakt, dat men gewoon eerlijk moet zijn en een verplichting moet invoeren. Zeggen dat er in uw land godsdienstvrijheid is, maar moslims geen toegang geven tot horeca, sportcentra,... tenzij ze een eerst een stukje varkensvlees eten, is geen godsdienstvrijheid. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 oktober 2021 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allicht niet belangrijk zeker?
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had je zoiets gezegd in februari 2020, ze hadden u voor zot verklaard. Ondertussen durf je het aan om te stellen dat dit niets meer voorstelt. De waanzin voorbij. Dit durf jij dus daadwerkelijk "het rijk der vrijheid" noemen? Een maatschappij waarbij sommige mensen als inferieur beschouwd worden, waarbij je je elke keer moet identificeren als je een café of restaurant binnen wil, waarbij je quasi verplicht medicijnen moeten nemen en waarbij gaan werken scheef bekeken wordt. Ja wadde.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Wie dat er nog klaagt ?
Vooral ik en duizenden collega's uit de zorg, die al bijna 2 jaar moeten werken met maskers en andere hinderlijke regelgevingen doe die dingen maar eens aan als je 8 uur fysieke arbeid moet uitoefenen Laatst gewijzigd door edwinp : 27 oktober 2021 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zaag. |
|
![]() |
![]() |