![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() hehe, da van da aanpassen daar hebde gelijk in (ik heb trouwens nix tegen het vlaams blok, alee kheb eigenlijk ook nix voor of tegen andere partijen), maar eigenlijk denk ik dat wij allemaal racisten zijn. Kijk maar eens naar nen slogan van de CD&V (alle gezinnen eerst) Wel da vind ik dan ook weer een vorm van racisme (zij discrimineren immers alle alleenstaanden) Terwijl den SP.a en de VLD zich dan weer profileren met resp. de arbeiders en de bedrijven
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik hier bedoel is niet dat ik minachting heb voor een bepaald volk, de Belgen (of de Vlamingen, zo je wil), maar dat ik minachting heb voor het "mijn volk"-denken en het feit dat sommigen daar blijkbaar de voorrang aan geven op het individu. Ik voel me niet verbonden met één bepaald volk, ik beschouw mezelf als wereldburger.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie soms jonge mensen met de meest eigenaardige tenue over straat paraderen; ik denk dan bij mezelf wel eens dat ze toch wel wat meer smaak aan den dag zouden kunnen leggen, maar als het nu éénmaal hun keuze is om zo rond te lopen, wie ben ik dan om hen dat te beletten? Zie je echt niet verder dan die uiterlijkheden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf, ge moet eens lezen wat er staat.
Ik heb geen probleem met madam. Maar de corecten hebben een probleem omdat ik NIET mag met nen cowboyhoed op mijnen pas. en madam wel. DAT IS RASISME |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb het feit dat allochtonen minder gemakkelijk werk vinden geen racisme genoemd, maar discriminatie, das een verschil. En het is wel degelijk zo dat allochtonen zelfs met een hoog diploma moeilijker werk vinden, gewoon omdat op hun cv dat ze opsturen de naam Mohammed of Karim staat. Waarom denk je anders dat er al allochtonen zijn die hun naam hebben laten veranderen in een typische "Vlaamse" naam?
En volgens mij is de kansarmoede echt wel groter bij allochtonen, er zijn natuurlijk steeds uitzonderingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() (Zelf toch ook maar eens een emoticon gebruiken.)
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() hoog diploma ??????? als wat dan winkeldief , handtassendief , autodief , drugsdealer , oplichter , proffiteur , islamterrorist ??????
ok stuur ze maar terug en berecht ze in hun eigen land dan zijn we d'er vanaf ![]()
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
graag gedaan , je bent nooit te oud om te leren ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Partijlid
|
![]() [quote="luc broes"]
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Dinges,
Marion Van Sand heeft daarover reeds een studie gemaakt in opdracht van minister Verwilgen (VLD), die deze studie nooit heeft willen openbaar maken. Speelde teveel in de kaart van het Vlaams Blok. Natuurlijk vraagt het Blok om deze studie. Tenslotte is die toch betaald met gemeenschapsgeld. En die studie heeft onze minister laten doen om te bewijzen dat het aandeel van de allochtonen niet groter was dan van de autochtonen. maar het liep ietje anders uit voor de correcten. marion van tsand is dan ook terug vergruist als een rasiste. Begrijpe wie kan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |