![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze stellen geen moeilijke vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20€ op uw telefoon leggen.
Scan maar.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 november 2021 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen kan ipv de QR code te scannen er een foto van nemen. En je merkt het niet want het proces is hetzelfde. Nadien kan die die verspreiden en als ze betrapt worden krijg JIJ een boete.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, het is zo simpel als iets om aan QR codes te geraken: geef U uit voor een controleur, en neem een fotootje van alle QR codes die brave burgers U fier tonen. Dan zegt ge "het is in orde madammeke, uw paske is geldig" met een grote glimlach, terwijl ge gewoon haar QR code gefotografeerd hebt. Hint: blijf niet te lang op dezelfde plek staan als controleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hun oude klanten: just van 't zelfste. Mijn gat ja.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was dus in Vlaanderen. Ge moogt daar maar 70. Lekker hé. De wet omzeilen. Elke wet is zo makkelijk te omzeilen. Daar plezier uithalen is redelijk stompzinnig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus kan niemand je verplichten om je belastingsaangifte te ondertekenen. Redelijk belachelijke redenering van mijnentwege, vind je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Heel dat gedoe met de Corona toestand begint me stilaan erg op de zenuwen te werken. Ik vraag me hoe langer hoe meer af wat de uiteindelijke bedoeling is van al die maatregelen en surtout die verplichtingen . Ge moet een pasje hebbe, ge moet een Smartfone hebben ge moet gevaccineerd zijn ge moet een QR code hebben.....EN ALLES WAT JE HEBT KAN GECONTROLEERD WORDEN? Grote vraag....Wie doet wat met uw gegevens?????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je deed dat dan met een kruk van nen auto, waar ge nu zelf geen homologatie meer voor zou krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij denkt dat die oude café bazin een smartphone gebruikt ? Beetje wereldvreemd blijkbaar
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet U dat niet dan doet de belastingdienst wel het nodige en krijgt u een forfaitaire berekening. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als een wet valt te omzeilen is het een slechte wet. Als op een baan waar je een verkeersbord 50 staat en 99 % rijdt daar aan 70 dan wil dat vooral iets zeggen over de wet die daar geldt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gij zou toch moeten weten dat in in bepaalde wijken de helft die ergens binnen zit illegaal in het land is ? Ge weet wel daar waar Sterke Jan alles is gaan opkuisen ![]() Gij geloofde waarschijnlijk dat die boeken die je verleden jaar moest invullen bij een cafébezoek uw naam en tel nr dat dat gecontroleerd werd ? Gij hebt daar braafjes iedere keer uw naam ingeschreven ? Wat zou daar eigenlijk mee gebeurd zijn ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus indien een instelling of openbare dienst je niet kan bereiken via telefoon en of internet moeten ze je per post bereiken. En een brievenbus ben je wettelijk verplicht te hebben. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2021 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja man, je hebt het goed gesnapt. Proficiat.
![]() |
![]() |