![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Nederlanders hebben ons onderdrukt, de Fransen, de Spanjaarden, de Duitsers, de Oostenrijkers, de Italianen (noemden zich romeinen in die tijd),…. Historische evoluties zijn als een lamp op onze rug. Werpt geen enkel licht op de weg die voor ons ligt. Op dit moment zijn echte Vlamingen, niet de volksverraders die de grote overwinning van de Vlaamse strijd willen opgeven, fiere zelfbewuste mensen in België en de wereld. Met een eigen parlement, een eigen regering en een bloeiende eigen cultuur. Van daaruit kan men aan de toekomst bouwen. Dat historisch gemijmer is voor ouw peekes in het rusthuis…dat waren nogal eens tijden hee toen den franskiljon ons tegen ons kloten stampte….en juul sisaar zijn paard aan dien boom voor de afspanning vastbond
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 7 november 2021 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie heeft u om uw mening gevraagd? Ruim eerst uw drugs op in Nederland en kom dan eens terug.
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je moet een Nederlander zijn om het nuchter te behandelen. Vlamingen zijn hier emotioneel over, misschien leer ik het ook wel om wars van emotionele reactie hierover te praten. Ik vind wel dat hij waarheden als een machinegeweer afvuurt hier. Dat wil echter niet zeggen dat de toekomst Nederlands is voor ons of Vlaams. Wel interessant om waar te nemen, alleszins.
Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 7 november 2021 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de Nederlanders betreft hoor je dat dan toch eens toe te lichten. Want met de manier waarop je dat hier uit jouw belgicistische botten slaat is het doodeenvoudig toogpraat.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit forum soms ontoegankelijk verklaard voor Nederlanders? Is er een moderator die iets dergelijks heeft verklaard?
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 8 november 2021 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
P.s. ik ben van Walcheren. Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 8 november 2021 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Blokker probeerde het hier ook, kon het niet in België, en moest een pak winkels sluiten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 november 2021 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Helemaal niet maar heeft iemand om zijn mening gevraagd over België? Hij start zelfs een draad over België. Met de regelmaat van de klok komt die kerel hier wat onrust stoken over dingen die hem helemaal niets aangaan. Wat kan het mij schelen dat hij zich in Brussel niet verstaanbaar kan maken in het plat Nederlands bvb. Ik heb daar geen probleem. Dat is zo een typisch hollandse gewoonte zich overal met moeien en de ander wat voor lul houden. Het ergste is nog dat er hier zijn die die kerel ernstig nemen.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 8 november 2021 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf zie ik me dat nooit te doen maar als jullie dat leuk vinden, waarom niet? Ik zal daar ook nooit een draadje over openen, "ik respecteer" uw manier van leven. Met alle respect maar wij hebben hier nu echt geen Zeeuw nodig om ons te komen vertellen wat we wel en niet moeten doen.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat hij evenveel recht heeft als jij en ik om zijn mening te ventileren over elk thema dat past op het forum toch ? Waar haal je het recht om iemand te willen verbieden om over een politiek thema te discussiëren op een politiek forum ? Dat hij geen Belg is ? So what ? Je struikelt hier op het forum over Vlaams-nationalisten die heeel emotioneel ontkennen dat ze Belg zijn. Ga je die dan ook spreekverbod geven ? ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 november 2021 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() CUFI gaat ook naar de kerk op zondag en is een Vlaming. Jan van den Berghe idem. Wat dan nog? Dat is iets persoonlijks.
Laatst gewijzigd door Weyland : 8 november 2021 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 8 november 2021 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |