![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() Men heeft mensen al omgekocht met een gratis pizza, een gratis bioscoopticket, een loterijbiljet enz... om toch maar de eerste prik te willen zetten...
Ik stel voor dat dit land een enorme crowdfunding organiseert met als doel om pakweg 10 miljoen euro in te zamelen om mij te overhalen een eerste prik te krijgen... Ik kom prime time in het tv journaal, men biedt mij officieel 10 miljoen euro aan en ik op mijn beurt weiger die smak geld eveneens officieel... zonder verpinken! Zou daarmee de vaccinatiecampagne niet meteen in duigen vallen? Dat zou nog eens een stunt zijn! Zelfs met geen veelvoud van 10 miljoen euro kan men mij ompraten! Mijn lichaam is mij heilig en ik sta niemand toe dat men er een verdacht goedje in brengt van welke producent dan ook... Niet met mijn lijf dames en heren! Over mijn lijk! Dank u vriendelijk!
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gevaccineerde kan ik daar enkel maar respect voor opbrengen ![]() Ik hou wel van loyale mensen die niet zwichten onder invloed van geld en of macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overheid koopt ermee gratis pizza, een gratis bioscoopticket, een loterijbiljet. En geeft je dat gratis. Gemakkelijk he, met andermans afgepakt geld de populaire Sinterklaas uit te hangen? Ik kijk daar totaal anders tegenaan: ik zie die omkoperij die geen omkoperij is maar je GELD DWINGEN AAN IETS UIT TE GEVEN, koppelverkocht met iets dat ze je op willen solferen / DWINGEN via CHANTAGE, als een belediging, een gebrek aan respect. Net als de kleuterbehandelingen van vorig jaar, hun sociale afstanden bubbels knuffelcontacten en meer van die kleuterschool taal.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijs van vrijheid. Vrijheid van meerderheden zijn gemakkelijker te verkrijgen. Maar moeten georganiseerd / gesynchroniseerd verlopen. De Nazi's kunnen niet overal tegelijk zijn he. Zonder hen de kans te geven hun vyanden 1 voor 1 uit te schakelen, delven ze het onderspit. ![]() Maar het is nog zover niet. Het zal zijn wanneer ze OVERLEVINGS NODEN blokkeren. Het kunnen kopen van de producten die nodig zijn om te overleven. Bvb mensen hun betaalmiddel blokkeren (gemakkelijkst, meest voor de hand liggend), hun toegang tot winkels ontzeggen, en meer van die praktijken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wappie
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de controle van de CST en identiteit wordt de wet voortdurend overtreden.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 20 november 2021 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betreft vingerafdrukken is het gelukkig nog niet zo erg, die berekening gebeurt op je smartphone zonder het toestel te verlaten en met een eigen controle hash. Een digitale vingerafdruk van dezelfde vinger op een ander toestel zal opnieuw compleet anders zijn en dus niet te combineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhu.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Wie wil er nu een CST????
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Schepen
|
![]() Vanaf 1 maart iedereen zijn CST kwijt wiens laatste prik dateert van voor 1 oktober.
Dat de boosters niet helpen is slechts een detail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstel dat ze wel helpen en bovendien heb ik mijn app die me toelaat in ieder geval beperkt te reizen. Ik heb al een booster gehad eind november en als het moet mogen er gerust een paar bij, of meer indien nodig, dit jaar. No problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In maart is Omicron voorbij en iedereen besmet, en dan moet je een booster nemen net voordat we de zomer in gaan.
Ik weet dat ik het woord debiel overgebruik maar een ander woord doet de debiliteit onrecht aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk 3 gevallen die de eerste week van januari geboosterd zijn en deze week alledrie positief getest hebben. Echt goe spul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omicron blijkt maar een griepje te zijn. Ik heb een voorgevoel dat the big one nog moet komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |