![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polariseren leidt toe tunnelvisie. Er is maar 1 groep die genadeloos over 1 kam mag geschoren worden, globalisten. Zij zijn de derde rijkers van deze tijd, al noemen zijzelf dat de vierde industriële revolutie. EN ziet: Genocide en eugenetica is reeds over de horizon verschenen. Tijd loopt af. Tick tack...
Laatst gewijzigd door CUFI : 9 november 2021 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen makkaken op het marokanenfeestje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan ziede gij ni goe
![]()
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zoals ik zijn compleet tegen elke coronamaatregel. Als ik er dan ook vierkant mijn voeten aanveeg dan ligt dat volledig in de lijn der verwachtingen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hou mij wel aan de regels, niet voor mezelf maar voor anderen. Maar van mij mag iedereen doen wat die wil. Als je dronken achter een stuur wil gaan zitten omdat je niet gelooft in de effecten van alcohol op je rijgedrag mag je dat gerust doen, maar als je vervolgens iemand doodrijdt reken dan ook niet op mensen hun sympathie.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar eigenlijk, de regels waren toch altijd van kracht? We trokken er ons gewoon geen zak van aan. Een verantwoord mens ging anderen niet aansteken met de griep. Maar nu leven wij met mensen die deze hofnarren serieus nemen en virusverspreiding toejuichen, louter omdat ze gevaccineerd zijn.
Zo raadde ze ons John en Johnson aan, het is maar 1 spuit zeiden ze. Er was toen veel contraversie omdat ik het niet wou geloven dat het bij 1 spuit ging blijven. Ik werd weg gezet als de slechte, als de tegenwerker, de moeilijke mens, het obstakel: maar ziet... We zouden onze tv gewoon beter afzetten en ons beperken tot entertainment. Wat ze nu toepassen is psychologisch terrorisme en de draak steken met de mensen; waarvan de meesten met beide ogen open inlopen. Repent. |
![]() |
![]() |