![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben de afschaffing van de woonbonus in levende lijve mogen meemaken. De huizenprijs is nog nooit zo snel gestegen. De afschaffing was een anti-middenklas maatregel van de Vlaamse rechtse N-VA regering. De zonnepanelensaga is begonnen omdat grote bedrijven (en misschien zelfs de overheid ook ?) dit zagen als verkapte vorm van loonsubsidie en oneigenlijk gebruik gingen maken van deze stimulans van een nieuwe (noodzakelijke) techniek. Deze subsidies zijn afgeschaft maar de zonnepanelenprijs is niet gedaald. U kunt er niet van onder dat de Vlaamse rechtse N-VA regeringen een aantal zeer nefaste beslissingen voor de middenklasse heeft genomen die geen reclame is om snel Vivaldi weg te stemmen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 9 november 2021 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
![]() Citaat:
Maar de rollen waren ooit anders verdeeld https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf26122006_017 Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Stemt Vlaanderen, want dat was de vraag, blanco volgens u ?
Dat is nieuw voor mij.
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De huizenprijzen zouden met de woonbonus nog meer gestegen zijn. De prijs komt tot stand door vraag en aanbod. door een woonbonus stijgt de koopkracht en als gevolg daarvan gaan de prijzen stijgen gewoon omdat een nieuw marktevenwicht ontstaat. Die redenering is overigens ook toegelicht door economen. U verkoopt nogal graag halve waarheden vermengd met flagrante leugens. Een liberaal is in principe tegen elke vorm van overheidsinmenging. U claimde er nochtans eentje te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() neen volgens u, vandaar het vraagteken.
Laatst gewijzigd door lancalot : 9 november 2021 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn geen liberalen. Dat is gewoon een woord uit hun naam, maar ze zijn in wezen anti liberaal. Kijk maar naar hun aanpak van de coronacrisis. Daar is niets liberaals aan. Verder zijn ze voor een zo groot mogelijke overheidsbeslag. Daar is eveneens niets liberaals aan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
|
![]() Ik heb net de offerte van 2005 nagekeken en vergeleken met deze van april 2021. Juli 2005 : 8327 euro voor 8 zonnepanelen + installaie en aansluiting
april 2021 = 7852 euro voor 8 zp + installatie Wreed gedaald, moet ik u dan gelijk geven Citaat:
Economen, dat zijn die mensen die de crisis van 2008 niet zagen aankomen ? Citaat:
Citaat:
Over halve waarheden en flagrante leugens gesproken....of is het gewoon gedraai en gekeer omdat er geen echte inhoudelijke antwoorden kunnen gegeven worden op de meeste van mijn opmerkingen.
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Neen mijn beste.
U projecteert uw eigen overtuiging op mij. Voor mij is dom en dwaas stemgedrag op een rechtse partij stemmen. Blanco, ongeldig of niet komen opdagen is volgens mij een uiting van politiek doorzicht en het ultieme signaal dat geen enkele klojo op die lijsten waard is om iemand te vertegenwoordigen in het parlement. Welkom in de reeële wereld waar niet iedereen u naar de mond praat !
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is weldegelijk de rechtse N-VA regering die werken beloond heeft met 2 jaar langer werken. Vivaldi draait dat idd niet terug...dat hebt u ook gelijk in. En wat het geklooi van de Vlaamse rechtse N-VA regeringen betreft. Sorry daar hebben de splitsers voor gezorgd dat de federale niet meer kan ingrijpen. (niet dat ik verwacht dat Vivaldi dat zou doen mochten ze de bevoegdheden hebben). Maar met de rotzooi die de Vlaamse N-VA regeringen ervan gemaakt hebben, staan ze zelf te blinken en te pronken. Het was vorige keer beloond met een -8% voor de grootste klooipartij. De blauwe component mocht een nog redelijke -1% scoren en de tseven mochten het genoegen smaken van een geweldige -5 In totaal is die Vlaamse rotzooi met 14% afgestraft....Ik denk dat dat genoeg zegt over het succes van hun beleid.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt heeft het liberalisme de nek omgewrongen in 1999, toen hijzelf premier werd.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 november 2021 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ergo zonnepanelen zijn goedkoper geworden. Tja economie is geen wetenschap volgens u. Geen argumenten hebben en dat begraven door nietszeggende statements, uw handelsmerk is het niet ? blanco stemmen is akkoord gaan met de meerderheid. Dat is dus niet al te doordacht als je daarna blijkt met niks akkoord te gaan. Welk label u heeft zal mij worst wezen. Een liberaal bent u al zeker niet. Eerder een trol, die reklame maakt voor N-VA. Laatst gewijzigd door lancalot : 9 november 2021 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Ik doe dat niet slecht…een succes an -8% bij de verkiezingen.
En in de peilingen nog eens een patat van -5. Blijkbaar heeft mijn schrijven meer succes dan dat van mijn kritikasters Sterk hé ![]()
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 9 november 2021 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN