![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele reden waarom we de maatschappij moeten gaan opzadelen met een overaanbod van IZ plaatsen en al zeker niet als men weet dat er extra capaciteit zou moeten voorzien worden voor mensen die zich niet willen laten vaccineren, daarvoor betaal ik geen belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt ook niet dat er "extra capaciteit" moet voorzien worden voor ongevaccineerden. De capaciteit is nu eenmaal onvoldoende en ook gevaccineerden zitten op dat vlak in hetzelfde straatje. U betaalt belastingen voor zovele zaken waarmee u misschien niet akkoord bent. Uw gedachtewereld is niet de referentie voor het handelen van een maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt ook niet dat er "extra capaciteit" moet voorzien worden voor ongevaccineerden. De capaciteit is nu eenmaal onvoldoende en ook gevaccineerden zitten op dat vlak in hetzelfde straatje. U betaalt belastingen voor zovele zaken waarmee u misschien niet akkoord bent. Uw gedachtewereld is niet de referentie voor het handelen van een maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar blijken per 100.000 ongevaccineerde jongeren er toch 1 per 14 dagen op IZ terecht te komen terwijl dit 0 is voor de gevaccineerde. Ik vind dit een groot verschil. Indien de vaccinatie idd de besmetting niet tegenhoudt, waar het nu wel op lijkt, dan denk ik dat we dit mss niet moeten propageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat betreft die belastingen, dit is zo maar ik zal wel niet de enige zijn die daar zo over denkt, wees maar gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() ACV Plus? Zegt me niets maar het zal wel een vakbond zijn. Lijkt me niet meer dan logisch dat die dat ter sprake zullen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...55&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist en ik vind ook dat ik dit weekend al weer voldoende tijd geïnvesteerd heb voor de goede zaak, ik ga me nu opnieuw wat meer concentreren op mijn werk zodat we dit allemaal kunnen blijven betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een statistisch ononderscheidbaar resultaat he. En zelfs mocht het significant zijn, het is niet iets waar een maatschappij over valt. De maatschappelijke last daarvan is totaal nul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het in de grond met U eens dat mensen die een groot risico hadden om op IZ terecht te komen, en dat risico hadden kunnen verlagen met een vaccin, geweigerd kunnen worden. Maar we moeten dan niet naar "vaccinatie" kijken, maar naar risico. Mensen met gelijk risico dienen gelijk behandeld te worden, want ze vertegenwoordigen gelijke belasting voor het systeem. En nu is een gevaccineerde 70-er nog steeds een veel grotere last, en dus een veel groter risico, dan een ongevaccineerde 40-er. De regels die gelden voor de ongevaccineerde 40-er moeten dus ook gelden voor die gevaccineerde 70-er. Ik wens geen belastingen te betalen voor een gepensioneerde die zich niet wilde afzonderen en zo met zijn roekeloos gedrag op IC is gekomen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |