![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En in Oostenrijk waar het voor Europa allemaal begon (de stoute skiërs) hebben ze nooit boven de 800 besmettingen gehad per 100.000 zonder vaccin en nu hebben ze er 1200. Dit terwijl ze altijd minimum 3g maatregelen hebben gehad en de mensen verplicht een FFP2 masker moesten dragen. Die regels zijn daar nooit versoepeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf 20 oktober 2020 waren we in lockdown met gesloten winkels, nu was er nog geen lockdown maar wel maar 50% van de besmettingen. Wat leer je daaruit? ![]() Die hogere aantal besmettingen waar ik het over heb is theoretisch en niet altijd duidelijk in de praktijk te zien. Op de tabel zie je dat er meer besmettingen (cases) zijn vanaf maart dit jaar, maar vorig jaar werd er dan niet zoveel getest. Je kunt dus niet 1 op 1 vergelijken. Samen met juli, augustus en september hebben we nu veel meer besmettingen dan vorig jaar, enkel de piek is voorlopig wat lager. https://www.worldometers.info/corona...untry/belgium/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elk land heeft andere maatregelen, dus daar kan je geen vergelijking voor opstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar haal je dat vandaan? Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Prof : 17 november 2021 om 23:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MIaauw Hoofdstraat;9816536 Voorstel: wij organiseren een corona aktiegroep vanuit dit forum, en verspreiden zo de beste en meest correcte visies over hele internet, en alle social media die nederlandstalig zijn. Te veel goede visies hier, evt kan ik het ondersteunen vanuit mijn eigen internet kanalen. Er zal een aparte steun publicatie blog moeten komen denk ik, die alle verzonden teksten en brieven bevat, om het direct te delen met social media.Dit kan heel simpel al op FREE Wordpress blogs tot 3 GB. Ik kan eentje openen evt. Vanuit politics.be forum een tekst delen (share knop) met social media kan niet, is PHbb Vbulletin@ zonder de like en share buttons. pb mij evt voor overleg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben 1,5 miljoen bevestigde besmettingen ondertussen, dat is 14% van de bevolking. Wetenschappers beweren dat 4 tot 8 keer zoveel besmettingen verdwijnen onder de radar. Trudeau sprak ooit eens van 10 keer maar dat is een debiel.
U.S. had six times as many cases as reported https://www.nytimes.com/2021/06/24/w...cases-nih.html In maart 2021 had 20% van de bloeddonoren antistoffen tegen Covid, antistoffen verdwijnen na 6 maanden dus dat getal moet hoger zijn en we zijn nu een half jaar verder met een besmettelijkere Delta. https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Bin...us/ar-BB1f9eCw We kunnen dit nu niet meer meten vanwege vaccin antistoffen maar 50% lijkt me geen overdreven stelling, bij ongevaccineerden moet dit hoger liggen want een eerdere besmetting is bij velen de reden waarom ze geen vaccin willen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of omdat nu eenmaal die ook allemaal grote-risicogevallen zijn.
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het loopt misschien niet dag-voor-dag synchroon he. Je moet je kunnen inbeelden dat er misschien een paar weken verschuiving kunnen optreden. We zullen het weten wanneer de piek bereikt is he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaccins + pasjes zal wel degelijk besmettingen bevorderen he.
Het is vermoedelijk juist dat vaccinatie wel degelijk besmettingen een beetje remt, maar dat wordt ongedaan gemaakt door een totaal ander gedrag dat bij het gevaccineerd zijn meekomt. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2021 om 10:36. |
![]() |
![]() |