![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is volgens u uw leefkwaliteit als burger van België? | |||
Zeer goed |
![]() ![]() ![]() |
9 | 21,43% |
Goed |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
Matig |
![]() ![]() ![]() |
14 | 33,33% |
Slecht |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
Zeer slecht |
![]() ![]() ![]() |
13 | 30,95% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, want je hoeft geen rekenkundig wonder te zijn om in te zien dat deze cijfers niet overeenstemmen met uw beweringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel me toch de vraag: hoe komst het nu dat zelfs 2x gevaccineerden toch nog in zo'n (relatieve) grote getale terecht komen in een ziekenhuis. Dat ze besmet kunnen worden, wil ik aannemen. Maar dat ze na twee dosissen vaccins toch nog naar het hospitaal moeten en dan in (relatief) vrij aanzienlijke getallen, is vooralsnog toch een enigma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden eerst moeten weten hoeveel procent van alle gehospitaliseerden in de hospitalen 2x gevaccineerde 65-plussers zijn eer dat we uw gezegde kunnen beamen. En hoeveel daarvan al vroeger zeer kwetsbaar waren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 november 2021 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vraag heb ik ook al eerder gesteld, maar een antwoord valt niet af te leiden uit de officiële cijfers van Sciensano. Wel geeft Pedro Facon in oktober aangegeven in zijn rapport dat gevaccineerde 65+ sterk aanwezig is. Hier de cijfers voor Vlaanderen: 123 gevaccineerd, 101 niet-gevaccineerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, het vaccin doet niet wat men erover belooft: een zwak immuunsysteem aanzwengelen. Hetzelfde met de griepprik: je geeft die aan mensen met een verzwakt immuunsysteem, opdat hun lichaam zich kan weren tegen besmetting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, het vaccin doet niet wat men erover belooft: een zwak immuunsysteem aanzwengelen. Hetzelfde met de griepprik: je geeft die aan mensen met een verzwakt immuunsysteem, opdat hun lichaam zich kan weren tegen besmetting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens wat ik op de Duitse radio hoorde (ik hoor daar ergens tenen krullen, maar het kan mij geen zier schelen), besmetten gevaccineerden nog altijd anderen, ze zijn wel korter besmettelijk. En omdat er alleen getest wordt als iemand symptomen heeft, is er een enorm groot dark number, een enorm groot aantal mensen die besmet zijn, en anderen besmetten, maar omdat ze geen symptomen hebben (door het vaccin) weten we dat niet. Ze hebben ook een Covid safe ticket, dus mogen ze van alles doen. En dan heb je nog de oudere bevolking, ook bij het griepvirus werkt hun immuunsysteem vaak minder goed, en helpt het griepvaccin hen ook minder. Zo'n vaccin helpt uw immuunsysteem om rapper te reageren, maar als dat immuunsysteem niet goed werkt, zal dat niet goed werken.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Covid samenzweringen horen thuis in de respectivelijke draden.
Dat de Belgische (r)overheid de situatie misbruikt om het eigen falen te verdoezelen en een sterkere greep op de burgers te krijgen is geen verrassing voor me.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
corruptie, onbekwame politici, luie vakbonden, bouwmaffia plukt de bevolking kaal, onderwijskwaliteit wordt alsmaar slechter vooral in Wallonië, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sciensano is een organisatie betaald door wie?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luie vakbonden? In Wallonië komen ze tenminste wel op voor zorgpersoneel dat zich niet wenst te vaccineren. De Vlaamse vakbonden blijven oorverdovend stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beweer niets, ik vraag gewoon wie Sciensano betaald.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |