![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onderschat niet, net zomin ik andere arbeid onderschat. Op zich is het keren van een patiënt geen zwaar werk. Wel de frequentie en de hoeveelheid. Net zoals het zwaar wordt wanneer een marktkramer honderd gevulde groentebakken moet uithalen, want op zich is één groetebak niet het probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een studie die aantoont dat de overlevingskansen sterk stijgen hoe langer je wacht met geforceerde beademing, dan klopt er ergens iets niet. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 20 november 2021 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar mensen keren, als ze al gekeerd worden want ikzelf ben nooit gekeerd geweest in elk geval.
Dan nog, ik keer er 500 per dag en neem de rest vrijaf. Als dat al hard werken is tegenwoordig? Kom anders eens bij mij werken.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen maar overdrijf het niet.
Al eens een tijdlang verzorgt geweest?
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk een politieker die durft kordate maatregelen nemen: de burgemeester van Gent !
Alle eindejaarsaktiviteiten worden afgelast. Laatst gewijzigd door Boduo : 20 november 2021 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hop, we zijn weer vertrokken in een opbod van burgemeesters die willen tonen hoe debiel ze zijn. Al moet ik toegeven dat het meeste ook niet kan doorgaan met die bestaande regels alleen al. De mensen willen naar buiten, vlug, laten we ze binnen houden. ![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 20 november 2021 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij volgt grotendeels hun aanbevelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch wel raar dat in Gent een Lichtfestival is doorgegaan met honderdduizenden bezoekers. Dat brengt uiteraard nogal wat centen in het laadje. Een vuurwerk daarentegen kost nogal wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat begon om 7 uur als alles dicht was op vele plaatsen waar ook nog eens niks was.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/wat-nu...uden~a9095ccd/ Marc Van Ranst: “Virologen hadden voorgesteld meer buitenactiviteiten toe te laten” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210305_97137803 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de omzet was aanzienlijk. En ja, uitbaters op het St Pietersplein hebben er niets van gemerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat te denken van een alcoholist die na een levertransplantatie terug aan den drank zit. Of een roker die na een longtransplantatie terug gaat roken. Nu denk ik wel dat bepaalde patiënten die in een ziekenhuis binnenkomen niet altijd conform behandeld worden. Naargelang de "oorzaak" van het letsel. Laatst gewijzigd door De Prof : 20 november 2021 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ook AZ klina in de provincie Antwerpen laat geen bezoek meer toe in hun ziekenhuizen.
Ik krijg meer en meer de indruk dat de politiek ernstig begint te falen in hun maatregelen om deze golf te onderdrukken. Iedereen moet zelf maar zijn 'verantwoordelijkheid" nemen. Laatst gewijzigd door De Prof : 20 november 2021 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds. Voor wie nu tijdens de feestdagen in het ziekenhuis ligt kan het niet leuk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leeft in extra time en je beseft dat je de dingen die je graag doet nu moet doen. Feitelijk heb je er in berust dat je doodgaat. Nog een laatste dit of dat dus.
![]() |
![]() |
#79 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |